Vandaag moest ik dus om 12 uur bij de vk in het ziekenhuis zijn.
Ze kon al met enige zekerheid zeggen JULLIE KRIJGEN GEEN REUS!!!!!!!
Wat een opluchting.
Ze heeft met de echo gekeken en ons manneke is idd wel WAT groter maar niet heel erg.
Althans voor zover zij kon zien.
Zij is van mening dat echo's door mensen als echoscopisten gedaan moeten worden omdat die er specifiek voor opgeleid zijn en ze is het dus niet echt eens met het feit dat steeds meer vk(buiten ht zh) echo's maken.
Ik krijg volgende week vrijdag en 2 weken erna extra groeiecho's!
Ze wil het wel vervolgen en zn ingrijpen als het nodig mocht zijn.
Wel blijf ik dus ook nog bij mijn eigen vk onder controle dus rij me komen de weken het apenzuur.
Komende vrijdag heb ik na de groeiecho ook een afspraak bij haar ik ga dan wel overleggen wat de bedoeling is of dat ik bij hun blijf of mijn eigen vk want bij beide ga ik niet trekken!
Over de bevalling enz is nog niet gesproken dat gebeurt na de groeiecho ook.
We zullen zien maar heel veel meer weet ik pas echt volgende week vrijdag.
Liefs Louise
Ze kon al met enige zekerheid zeggen JULLIE KRIJGEN GEEN REUS!!!!!!!
Wat een opluchting.
Ze heeft met de echo gekeken en ons manneke is idd wel WAT groter maar niet heel erg.
Althans voor zover zij kon zien.
Zij is van mening dat echo's door mensen als echoscopisten gedaan moeten worden omdat die er specifiek voor opgeleid zijn en ze is het dus niet echt eens met het feit dat steeds meer vk(buiten ht zh) echo's maken.
Ik krijg volgende week vrijdag en 2 weken erna extra groeiecho's!
Ze wil het wel vervolgen en zn ingrijpen als het nodig mocht zijn.
Wel blijf ik dus ook nog bij mijn eigen vk onder controle dus rij me komen de weken het apenzuur.
Komende vrijdag heb ik na de groeiecho ook een afspraak bij haar ik ga dan wel overleggen wat de bedoeling is of dat ik bij hun blijf of mijn eigen vk want bij beide ga ik niet trekken!
Over de bevalling enz is nog niet gesproken dat gebeurt na de groeiecho ook.
We zullen zien maar heel veel meer weet ik pas echt volgende week vrijdag.
Liefs Louise