naar het ziekenhuis ...... en weer thuis

A

Anoniem

Guest
Hallo,

vannacht om 3 uur begonnen de weeën. Ik ben gelijk gaan klokken, maar er was niet zoveel peil op te trekken dan weer om de 3, 5 of 7 minuten, maar ook wel om de minuut.
Om 4.15 uur toch maar eens mijn man wakker gemaakt en gezegd dat ik dacht dat het was begonnen. Daarna het ziekenhuis gebeld en overleg gehad. Aangezien het mijn 2e bevalling is moet ik al bellen als de weeën om de 10 minuten komen, dat zijn ze nooit geweest dus dat was hoopgevend.

Na het douchen en ontbijten en het verder inpakken van de zieknhuistas zijn we op weggegaan. Ook in de auto bleven ze om de 2/3 minuten komen.

Eenmaal in het ziekenhuis eerst een tijdje aan de ctg en jippie er was te zien dat ik weeën had, Ik allang blij dat we niet voor jan doedel naar het ziekenhuis waren gereden.
Ze bleven maar om de 3 minuten komen. Daarna werd ik getoucheerd en dat was me toch vreselijk pijnlijk!!!!   De baarmoedermond lag nog ver naar achter, maar goed nieuws er is ontsluiting   al zo'n 2-3 cm.
Om de boel op gang te houden mocht ik in bad  of onder de douche. Ik heb heerlijk een uurtje in bad gelegen, maar merkte al dat het niet echt doorzette.
Daarna nog een keer een tijdje aan de  ctg en ik zag al wel dat mijn weeënlijn steeds  rechter verliep na het toucheren bleek ik pas op 3 1/2 cm te zitten.....Uiteindelijk hebben we besloten dat ik toch maar weer naar huis zou gaan, dan zouden ik en mijn man toch  nog wat kunnen slapen.
We mogen aan het einde van de  middag  als we willen weer terug komen voor controle, maar helaas voel ik niet zoveel actie in mijn buik, dus ik wacht denk ik maar tot vanavond. Hoe meer kans dat we mogen blijven.

Groetjes Eline 40 weken en 6 dagen    

jasses meid, ik hoop dat de kleine zich snel aandient en dat je snel mag gaan bevallen!

Heel veel sterkte!!

ik hoop voor je dat het snel door zet
maar het begin is er gelukkig
gr marina39w4d

Terug
Bovenaan