Hallo meiden,
Ook ik heb weer mijn weg hier weten te vinden (met behulp van me hubbie!!)
Ik ben afgelopen dinsdag weer naar het ziekenhuis geweest en t was weer om te . Echt niet normaal. Omdat ik weer ongesteld ben geworden, hebben ze weer een echo gemaakt, en daar was duidelijk op te zien dat er op de plek waar eerst de 2 eitjes klaar stonden om te springen nu een cyste zit van 5 cm. Ik was zo verbaasd. Ik denk hoe kan dat nou weer. En die andere gyn maar zeggen....nee deze maand komt t goed en je hoeft voorlopig niet meer te komen. Nou wat ben ik blij dat ik toch heb doorgezet.....(Ik ben maar een tikkeltje eigenwijs hoor)
Nou daar sta je dan weer met je mond vol tanden....deze maand dus alle hoop al weer weg en komende maand waarschijnlijk ook. Ik heb toch bloed moeten laten prikken om te kijken of mijn progesteron wel hoog genoeg is, maar ze is bang dat ze dat al niet meer kan zien, omdat ik dus ongi ben geworden. 24 dagen....dat is wel weer wat beter als de 45 van vorige maand.......
En nu.....ja.....dinsdag dan kan ik bellen voor de bloeduitslagen en dan hoor ik verder
wat te doen.
Ze heeft in elk geval nu een recept uitgeschreven voor 3 tabletten Clomid......en ik ben benieuwd wat mijn lichaam daar weer mee gaat doen. Ze zegt, je lichaam is duidelijk wel aan t veranderen....alleen hoe.....ja daar moeten we nog achterkomen.
Tis nu dus even afwachten........
Mijn volgende NOD is in elkgeval 24 maart!!!
Ik heb alleen nu wel t idee dat ik ongesteld ben voor een half jaar......zo hevig....en even heel onsmakelijk t zijn geen druppels, maar echt klonten. Weet iemand hoe dat kan????
Ik hoop iets te horen.
Liefs Flower