Naar het ziekenhuis. Tot??

A

Anoniem

Guest
Ik kom net bij de vk vandaan. Mijn onderdruk was ineens 110!! Moet zo naar het zh. Ik baal als een stekker. Het zal of medicijnen, of liggen, of bevallen worden. Hoe graag ik ook wil bevallen. Op dit moment staan geen van de drie opties mij aan. Ik mocht per gratie wachten tot mijn man thuis is, maar dan moet ik ook meteen door daarna. Eigenlijk had ik meteen gemoeten.

Francien

hoi meid!

Ik wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat je snel je kleine in je armen mag houden. Nu nog een paar weken in het zieknhuisliggen is ook niets!

Hou je taai en succes!!

liefs ingrid

O nee... Precies waar je al bang voor was ivm je vorige zwangerschap...
Ik hoop dat het allemaal meevalt.
Ik begrijp dat je opziet tegen zo'n plotselinge bevalling, maar aan de andere kant: misschien heb je je kleine aan het end van de dag wel in je armen en das toch wel een mooi vooruitzicht!!!

Ik zal voor je duimen!

Sterkte en veel liefs Nika

jeetje naar voor je

ik wens je veel sterkte al ben ik bang dat je het niet meer leest
laat maar op je af komen en maak je niet druk dan gaat je bloeddruk nog meer omhoog!!!

veel liefs cora

He getsie en dat net op het eind van de zwangerschap.
Hoop dat je snel gaat bevallen en dat je daar niet een paar weken hoeft te liggen.
En dat het met de kleine in de buik goed blijft gaan, dat is het allerbelangrijkste!!

Veel sterkte!
Liefs Renata.

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties! Toch fijn zo'n forum. Ik ben weer thuis. Mijn bloeddruk was weer gezakt van 160/110 naar 135/95.(redelijk normaal voor mij, gezien de duur van de zwangerschap)  Snappen jullie het? Ik niet, maar dat is wel weer lekker. Ook het bloed en urine waren goed.  De gyn wil me vrijdag weer zien. Ik heb meteen een inwendig onderzoek gehad. Volgens mijn man met gel. Alles was wel week, maar nog geen ontsluiting. Dat wilden ze weten voor het geval mijn bloeddruk wel hoog wordt en blijft. Ze wil dat ik in het zh beval. Nu belde ik de vk en die was het daar niet mee eens. Zo meteen wordt de wacht overgenomen door een ander, dan mag ik vanavond weer terug bellen wat zij samen overlegd hebben en dan mag ik, als alles zo blijft alsnog thuis bevallen.
Er rommelt wel van alles, ik heb sinds vanmiddag ook steeds wat weeën, dus wie weet.
Ik houd jullie op de hoogte!
Francien

Gelukkig! Misschien had je je te druk gemaakt voor de kontrole?
Nu, je bent in iedergeval weer thuis en met een beetje geluk kun je ook thuis bevallen.

Ik duim voor je.

Groetjes Renata.

Wat fijn voor je dat je weer lekker thuis bent!!!
Ik hoop voor je dat t gerommel lekker doorzet!!!

Veel liefs Nika

Terug
Bovenaan