naar het ziekenhuis voor 20 wekenecho

Hallo,
Volgende week donderdag hebben wij onze 20 wekenecho.
Ik heb er wel zin in maar vind het ook heel erg spannend en zal blij zijn als het achter de rug is.
Bij ons eerste kindje is bij 20 weken een afwijking aan de nieren ondekt dus die zwangerschap was heel erg spannend en kon er niet echt van genieten. Onze zoon is uiteindelijk geopereerd toen hij 14 maanden oud was en alles is nu goed en hij is een gezonde knul van 2 jaar.
Ik lees veel op het forum dat iedereen er zo'n zin in heeft in de 20 wekenecho maar ik heb er dus gemengde gevoelens bij en hoop natuurlijk heel erg dat alles goed is maar dat wil iedereen het liefst natuurlijk. We moeten naar het ziekenhuis en daar gaan ze ook extra naar de nieren kijken van het kindje,ik ben ook wel heel erg nieuwschierig naar het kindje.
groeten henny

Hoi Henny,
Wij moeten volgende week dinsdag ook naar het ziekenhuis voor de 20 weken echo. Dat omdat ik in het begin van mijn zwangerschap onder controle heb gestaan bij de gyn, vanwege meerdere miskramen.
Ik kan ook nog niet zeggen dat ik zin heb in de echo. Het lijkt me wel leuk en ik wil ook heel graag onze kleine zien, maar ik vind het ook spannend en best een beetje eng. De 20 weken echo is ook niet alleen een pretecho, je weet maar nooit wat ze tegen kunnen komen, dus dat vind ik wel spannend.
Natuurlijk ga ik er van uit dat er niets loos is en dat ik daarna onbezorgd kan doorgaan met genieten van t kleine wondertje in mijn buik, maar toch...

Dus, ik wilde je even laten weten dat ik het gevoel herken en je bij deze ook even veel succes en ook plezier wensen bij de echo!
Groetjes, Karin

hoi, ik moet maandag naar het amc voor de echo.
en ja is heel spannend.
hier vanwegen de vele ernstige afwijkingen in de familie.
moeders kant openruggetje
vaders kant opgeheemlte hart kwalen en suiker ziekte.
en mijn vander heeft geen schildklier.
dus hier best een hele waslijst. ik moet je zeggen dat ik wel bang ben voor het resultaat, ik heb al een gezonde zoon rondlopen van anderhalf.
en hoop dat deze zoon ook gezond op de wereld mag komen.
xxxxx
heel veel ''plezier'' '' succes'' kies maar :D

Maak een ticker

Ook ik zie erg op tegen de 20 weken echo. Moet nog anderhalve week wachten. Ik mag gelukkig gewoon naar de vk.
Ik weet nog dat ik bij mijn eerste het allemaal heel leuk vond en er ook niet echt tegenop zag.
Maar nu mijn zwangerschap de vorige keer fout is gegaan, sta  ik er niet meer zo onbezorgd in. Ze zeggen ook altijd dat het absoluut geen 20 weken echo is.

Als je iets naars hebt meegemaakt, dan is het allemaal niet meer zo vanzelfsprekend. Herkennen jullie dit ook. Onbezorgd genieten is er voor mij (nog) niet bij.

Succes met de echo's en we hopen op allemaal gezonde kindjes

Ik maak me ook zorgen over de 20 weken echo. Ik moet volgende week vrijdag en heb er nu al nachtmerries over. Ik heb al 2 gezonde kinderen op de wereld gezet, 2 geweldige zwangerschappen gehad  en 2  super bevallingen,  nooit een miskraam gehad  en soms denk ik hoeveel geluk kan je hebben. Ik hoop echt dat onze ukkie gezond is.

Het enige lichtpunt is dat wij onze ukkie weer  gaan zien en hopelijk komen we ook achter wat het wordt. We hebben al een jongen en een meisje dus hebben geen voorkeur maar vinden het een stuk makkelijker met alle aankopen etc. om het al te weten.

Ik vind het echt zo spannend en hoop dat ze niks raars zien. Wens jullie alle veel succes en hoop dat onze kindjes allemaal gezond ter wereld komen.

Groetjes  Jacy

Terug
Bovenaan