Naar het ziekenhuis

A

Anoniem

Guest
Hallo Meiden,

Hoe is het hier met de meiden die hun NOD hebben???

Nou hier wil je t gewoon niet geloven. Maar de ongi is er nog steeds NIET!!! Vanmorgen had ik weer wat roze slijm, maar echt weer een beetje.....en de rest van de dag weer helemaal niets.....
AAAHHHH hier word ik nou zo moe van. Als me lichaam nou eens duidelijk zegt: Ja ik word ongesteld of Ja ik geef een vette plus aan op die test.. Nee hij bijft raar doen.

Maar goed. Ik heb gebeld met het ziekenhuis en kreeg ik zo'n rare tina aan de foon daar.Ik zal kort vertellen hoe dat gesprek ging:

Zij: Ja mevr. wilt u dan alleen bij die gynacologe een afspraak??
Ikke: ja, want bij haar kom ik altijd.
Zij: Oh en wilt u dan een telefonische afspraak of wilt u langs komen.
Ikke: Nou ja ik weet niet of zij door de telefoon heen kan zien of ik zwanger ben?? GGGGRRRRRRRRRRRR
Zij: Oh ja, dan kan u over 3 weken (ja jullie lezen t goed) terecht.
Ikke: 3 WEKEN???? GGGGGGRRRRRRRRRRR
Zij: Ja.
Ikke: maar als ik nou ongi zou zijn, wanneer kan ik dan terecht??
Zij: Uh dan kan u woensdag a.s. om 16.00 uur terecht.
Ikke: Nou bij deze ben ik dus gewoon ongi.

Ik dacht echt zo van ja hallo truttebol.....als ik dus ongesteld zou zijn kan ik wel terecht.
Maar goed. Woensdag ga ik er dus heen!!

Meiden: Wordt vervolgt!!

Dikke knuffel Flower

haha, wat een tuthola zeg! Ik duim voor je, en hoop dat je woensdag goed nieuws krijgt!

liefs Jet

Hi Flower,

Wat een gedoe zeg en ik zou ook gezegd hebben dat ik ongi was hoor, jeeh 3 weken wachten en nu kun je dus over 2 dagen terecht!

Hopelijk hoor je woensdag hoe het nu zit en is het super goed nieuws voor je!!

Ik duim ook voor jou hoor!!

ps heb nog gereageerd op jouw uitleg wil je dit a.u.b. nog even lezen en op reageren zou helemaal TOP zijn!!

Nogmaals bedankt en succes!!!!!

knuffel terug Chili xx

He Flower

Wat een gedoe, zeg! Ik duim voor je. Ik ben ook nog niet ongi, had ik zaterdag moeten worden. Mara ook nog geen signalen; niet voor ongi én niet voor zwangerschap.

martine

Hoi Flower,

Wat een super goed nieuws, en niet ongi en a.s. woensdag al naar het ziekenhuis. Joehoe !!! En idd, wat een muts om eerst tegen je te zeggen dat je over 3 weken terecht kan en omdat jij zegt dat je ongi bent kun je gewoon over 2 dagen terecht !!!! Maar natuurlijk super nieuws voor jullie !!!! Heel veel succes a.s. woensdag !!!!!Morgenvroeg naar HA. Het zal mij benieuwen of ik een bloedtest mag laten doen....

Dikke knuffel van Biaggi

Terug
Bovenaan