A
Anoniem
Guest
Hallo Meiden,
Hoe is het hier met de meiden die hun NOD hebben???
Nou hier wil je t gewoon niet geloven. Maar de ongi is er nog steeds NIET!!! Vanmorgen had ik weer wat roze slijm, maar echt weer een beetje.....en de rest van de dag weer helemaal niets.....
AAAHHHH hier word ik nou zo moe van. Als me lichaam nou eens duidelijk zegt: Ja ik word ongesteld of Ja ik geef een vette plus aan op die test.. Nee hij bijft raar doen.
Maar goed. Ik heb gebeld met het ziekenhuis en kreeg ik zo'n rare tina aan de foon daar.Ik zal kort vertellen hoe dat gesprek ging:
Zij: Ja mevr. wilt u dan alleen bij die gynacologe een afspraak??
Ikke: ja, want bij haar kom ik altijd.
Zij: Oh en wilt u dan een telefonische afspraak of wilt u langs komen.
Ikke: Nou ja ik weet niet of zij door de telefoon heen kan zien of ik zwanger ben?? GGGGRRRRRRRRRRRR
Zij: Oh ja, dan kan u over 3 weken (ja jullie lezen t goed) terecht.
Ikke: 3 WEKEN???? GGGGGGRRRRRRRRRRR
Zij: Ja.
Ikke: maar als ik nou ongi zou zijn, wanneer kan ik dan terecht??
Zij: Uh dan kan u woensdag a.s. om 16.00 uur terecht.
Ikke: Nou bij deze ben ik dus gewoon ongi.
Ik dacht echt zo van ja hallo truttebol.....als ik dus ongesteld zou zijn kan ik wel terecht.
Maar goed. Woensdag ga ik er dus heen!!
Meiden: Wordt vervolgt!!
Dikke knuffel Flower
Hoe is het hier met de meiden die hun NOD hebben???
Nou hier wil je t gewoon niet geloven. Maar de ongi is er nog steeds NIET!!! Vanmorgen had ik weer wat roze slijm, maar echt weer een beetje.....en de rest van de dag weer helemaal niets.....
AAAHHHH hier word ik nou zo moe van. Als me lichaam nou eens duidelijk zegt: Ja ik word ongesteld of Ja ik geef een vette plus aan op die test.. Nee hij bijft raar doen.
Maar goed. Ik heb gebeld met het ziekenhuis en kreeg ik zo'n rare tina aan de foon daar.Ik zal kort vertellen hoe dat gesprek ging:
Zij: Ja mevr. wilt u dan alleen bij die gynacologe een afspraak??
Ikke: ja, want bij haar kom ik altijd.
Zij: Oh en wilt u dan een telefonische afspraak of wilt u langs komen.
Ikke: Nou ja ik weet niet of zij door de telefoon heen kan zien of ik zwanger ben?? GGGGRRRRRRRRRRRR
Zij: Oh ja, dan kan u over 3 weken (ja jullie lezen t goed) terecht.
Ikke: 3 WEKEN???? GGGGGGRRRRRRRRRRR
Zij: Ja.
Ikke: maar als ik nou ongi zou zijn, wanneer kan ik dan terecht??
Zij: Uh dan kan u woensdag a.s. om 16.00 uur terecht.
Ikke: Nou bij deze ben ik dus gewoon ongi.
Ik dacht echt zo van ja hallo truttebol.....als ik dus ongesteld zou zijn kan ik wel terecht.
Maar goed. Woensdag ga ik er dus heen!!
Meiden: Wordt vervolgt!!
Dikke knuffel Flower