Naar huis gegaan

Ik ben vandaag voor het eerst eerder naar huis gegaan van het werk.
Vannacht de hele nacht niet kunnen slapen. Andere nachten standaard vanaf 2 uur wakker maar dit was wel heel erg. Was er gewoon duizelig van, m'n collega zag dit gelukkig wel en heeft me naar huis gestuurd.
Toch voelt het als een stomme reden om naar huis te gaan! Hoop dat dit snel weer over gaat.

Wat vervelend voor je!!

Ik wil verder niet rot doen ofzo maar als je pech hebt ga je nog veel van dit soort nachten mee maken.
Als je kinderen hebt zoals ik die de eerste twee jaar slecht slapen en vaak ziek zijn geweest.
Ik zat er altijd op mijn werk.... Hoe rot mijn nacht ook was geweest.
Heb weleens gehad dat een kinderloze collega mij opbelde om te zeggen dat ze wat later kwam... Ze had zo slecht geslapen. Ik sliep op dat moment al weken shit.... Ik kon haar wel wurgen haha.

Slaap tekort is echt heel erg killing!!!
Probeer lekker bij te slapen vannacht....hopelijk lukt dat.

Groetjes mamma3007

Als je niet in staat bent te werken kan ik me voorstellen dat je naar huis gaat. Krijg niet de indruk dat je nu aan het feest vieren ben dus voel je niet te erg bezwaard. Je moet soms even op andere momenten bij tanken.

Om je een beetje op te beuren na het verhaal van mamma3007. Mijn zoontje sliep al super snel de hele nacht door. Nu nog houd hij van slapen, tot voor kort nog twee slaapjes overdag en na sesamstraat was de dag alweer bijna klaar voor hem. Ook slaapt hij tot 7 uur maar ook geregeld tot half 9. Het kan dus meevallen :)

Ik ook hier: 4 kinderen, allemaal slapers. Alle 4 binnen 4 maand doorslapen en nooit ergens last van gehad. De jongste is nu 1 jaar. Gaat om 19.00 naar bed en wordt 's morgens tegen 9.00 wakker. De anderen moet ik wakker maken omdat ze naar school gaan, allemaal voor 20.00 erin!

Als je moe bent, ga je lekker slapen! Het werk is er langer dan jezelf!

Zo mazzelaars! Wij hebben nog steeds dat we er weleens uit moeten omdat er iets is (plassen, dromen etc).
En elke ochtend vroeg (6.30 a 7.00 uur) wakker hoor, ongeacht hoe laat ze gaan slapen.
Nee helaas zijn wij niet gezegend met zulke slapers.
Verwacht van die derde exact hetzelfde hoor....gaap!!

Hoop dat je wel bij hebt kunnen tanken. Wel vervelend voor je! Je kind heb je niet voor het uitzoeken dus je weet het niet hoe het gaat. Hier ook een prima slaper, dus mij hoor je verder niet.

Maar ik herken het wel, als ik een slechte nacht heb, ben ik ook vulles de volgende dag, hoofdpijn en duizelig. kan alleen maar adviseren om naar je lichaam te luisteren!

Haha, herkenbaar mama3007!! Hier gingen ze pas doorslapen toen de oudste al ruim 4 was (na een drillregime dat we iom deskundige hebben toegepast met maar 1 keer bij ze komen kijken 's nachts en desnoods 30 keer terug in bed leggen enzo), dus na ruim 4 jaar en voorafgaande zwangerschap te weinig slaap waren we echt gesloopt.... Vandaar dat nr. 3 ook wat langer op zich heeft laten wachten, we moesten eerst anderhalf jaar bijslapen ;-)

Kan de dagen dat ik dizzy van het slaapgebrek op mijn werk zat niet eens tellen maar heb me denk ik max 3 dagen in 4 jaar ziek gemeld wegens oververmoeidheid. Op een gegeven moment weet je niet beter dan dat je altijd moe bent...

Maar ik vind het erg verstandig van je, mamasandra1, dat je naar huis bent gegaan, want tijdens een zwangerschap gaat het er niet alleen om dat je goed voor jezelf zorgt maar vooral ook dat je goed voor je kindje zorgt en voor de groei is het belangrijk dat jij niet uitgeput bent. dus, mocht het vaker zo zijn dta je dizzy wordt, gewoon naar huis gaan!!!

Sterkt emet slapen ie ieder gavl!

@mamainzuid: oh gelukkig....een lotgenoot haha.
Wij hebben ook lang getwijfeld..... Mede door die nachten dacht ik echt. Kunnen we een derde nog wel aan??
En eerlijk is eerlijk, als ik er aan denk word ik nu al moe.
Maar goed.... Uiteindelijk wint je gevoel het toch en heb je het er allemaal voor over.
En het idee dat het nu echt de laatste keer is helpt!!

Terug
Bovenaan