naar huis gestuurd

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik ben net door mijn baas naar huis gestuurd.
Omdat ik bijna niet meer kan lopen door bekkeninstabiliteit.
Ik moest eigenlijk tot volgende week woensdag werken. voor zwangerschapsverlof.
Maar het gaat echt niet meer.
Dus nu kan ik genieten van mijn vrije tijd.
Alleen het is moeilijk ik moet rustig aan doen. Maar ik iwl altijd bezig zijn.
Maar daar zou ik aan moeten wennen.

groetjes mirjam 32 weken en 6 dagen

Hoi Mirjam,

Vervelend zeg.
Je wilt toch altijd proberen om het zolang mogelijk vol te houden.
Ik heb gelukkig geen ervaring met bekkeninstabiliteit maar volgens mij heb je het nog aardig lang uit weten te zingen op je werk.
Maar.....nu heb je lekker verlof maar wel balen dat je bijna niet meer kan lopen. Je kan nu moeilijk optimaal genieten lijkt me.
Het word waarschijnlijk een hoop zit / lig werk.

Kom dan maar lekker vaak forummen. Het duurt niet lang meer of we gaan 1 voor 1 met verlof (sommige hebben al verlof vanwege de schoolvakantie die er precies voor valt <-------- jaloers hahahaha) en kunnen we gezellig kletsen met elkaar.
Ik heb volgende week donderdag mijn laatste werkdag  JOEPIEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!! Ik zit echt de min. af te tellen.

Veel sterkte met de laatste loodjes.

Kruimel

Hoi Mirjam,

Wat vervelend zeg zo je laatste weken uitzitten!
Maar het schiet nou echt wel op dus ik hoop voor je dat het weer nog een beetje aangenaam blijft dan hoef je niet de hele dag binnen te zitten!

Bij mij duurt het verlof helaas nog even wat langer..had mijn vakantie al in het voorseizoen opgenomen dus moet nu echt doorwerken tot 36 weken!
Nog 5 weken te gaan....helaas zit ik nu thuis vanwege een ontsteking waar ik gister zelfs voor op de eerste hulp ben geweest maar niks schadelijks voor die kleine dus daar ben ik allang blij mee! Hoop volgende week weer te beginnen en dan ga ook ik echt aftellen! Nou succes en doe rustig aan!

Liefs Renske

Petje af dat je het zo lang hebt volgehouden! Nu maar hopen dat de rust je goed zal doen zodat je de laatste weken iets minder klachten zult hebben.

Probeer gewoon rustig aan te doen en wat je doet te verspreiden over de hele week, misschien dat je pijn dan iets afneemt. Dit heeft bij mij, in combinatie met 3 behandelingen bij de osteopaat, erg goed geholpen. Ik zit zelf door meerdere klachten al een paar weken thuis maar merk wel echt duidelijk verschil nu ik het rustig aan doe. Ik ga ook elke dag 2 uurtjes liggen.

Syl

Hoi Mirjam,

Goed van je baas dattie je niet langer heeft laten aanmodderen op werk maar gewoon weg heeft gestuurd!
Een vriendinnetje heeft een week niet kunnen lopen door haar bekken, kwam door het indalen, en daarna was het weer over. Dus ik hoop dat het bij jou ook minder wordt en je niet de laatste 8 weken nog aan huis gekluisterd zit!

Sterkte,

Charlotte (32+4)

nou, ik ben enorm trots op je baas. De meeste zouden je gewoon laten werken, dus wees erg blij met hem/haar.
En ja, dat het lastig is om niets te doen, ben ik het helemaal mee eens. ik kan ook niet stil zitten. Ik werk ook nog gewoon en het ziet er voorlopig niet uit dat ik kan stoppen, ondanks dat het eigenlijk zou moeten. maar ja, daar heb ik zelf voor gekozen 5jr geleden (spijt spijt!!!maar goed).
Maar aan de andere kant ben ik ook wel blij want dit weekend heeft mijn man het bedrijf waargenomen omdat ik echt niet meer kon, maar ik ben ook niet stil gaan zitten. en heb het hele huis van boven tot onder in de mega sop gezet en voor de kleine gezorgd, boodschappen gedaan, kraamcadeautje geregeld, foto's voor de kaartjes gaan bekijken en alle kleren gewassen voor de baby. en alle achterstalige was gedaan (9 wasmanden totaal). stom he, maar ik kon niet stil zitten. en wast moet je dan.

toch wil ik je adviseren om lekker te genieten van deze tijd. Hij is zo nodig. en dat merk je wel als je over een tijdje. als je weer wakker wordt omdat je kind een voeding nodig heeft. Ik had er echt gruwelijk veel spijt van dat ik niet meer rust heb genomen voordat onze zoon werd geboren. maar dat komt ook omdat hij wel erg vaak wakker was, hij bleek na lang en veel dokteren astma te hebben. Maar dat wisten wij toen niet.

Dus alsjeblieft, geniet van deze tijd!!!! nu kun je nog!
memmeh

Terug
Bovenaan