naar huis gestuurd

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik ben net door mijn baas naar huis gestuurd.
Omdat ik bijna niet meer kan lopen door bekkeninstabiliteit.
Ik moest eigenlijk tot volgende week woensdag werken. voor zwangerschapsverlof.
Maar het gaat echt niet meer.
Dus nu kan ik genieten van mijn vrije tijd.
Alleen het is moeilijk ik moet rustig aan doen. Maar ik iwl altijd bezig zijn.
Maar daar zou ik aan moeten wennen.

groetjes mirjam 32 weken en 6 dagen

Hoi Mirjam,

Vervelend zeg.
Je wilt toch altijd proberen om het zolang mogelijk vol te houden.
Ik heb gelukkig geen ervaring met bekkeninstabiliteit maar volgens mij heb je het nog aardig lang uit weten te zingen op je werk.
Maar.....nu heb je lekker verlof maar wel balen dat je bijna niet meer kan lopen. Je kan nu moeilijk optimaal genieten lijkt me.
Het word waarschijnlijk een hoop zit / lig werk.

Kom dan maar lekker vaak forummen. Het duurt niet lang meer of we gaan 1 voor 1 met verlof (sommige hebben al verlof vanwege de schoolvakantie die er precies voor valt <-------- jaloers hahahaha) en kunnen we gezellig kletsen met elkaar.
Ik heb volgende week donderdag mijn laatste werkdag  JOEPIEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!! Ik zit echt de min. af te tellen.

Veel sterkte met de laatste loodjes.

Kruimel

Hoi Mirjam,

Wat vervelend zeg zo je laatste weken uitzitten!
Maar het schiet nou echt wel op dus ik hoop voor je dat het weer nog een beetje aangenaam blijft dan hoef je niet de hele dag binnen te zitten!

Bij mij duurt het verlof helaas nog even wat langer..had mijn vakantie al in het voorseizoen opgenomen dus moet nu echt doorwerken tot 36 weken!
Nog 5 weken te gaan....helaas zit ik nu thuis vanwege een ontsteking waar ik gister zelfs voor op de eerste hulp ben geweest maar niks schadelijks voor die kleine dus daar ben ik allang blij mee! Hoop volgende week weer te beginnen en dan ga ook ik echt aftellen! Nou succes en doe rustig aan!

Liefs Renske