Naar huis!

Lieve allemaal,

Soms kan het allemaal toch snel gaan. Ineens is de monitor toch snel geregeld, joehoe! We hebben nu een tijdelijke, maar na het weekend komt de vaste al!

En Jasmijn komt nu echt heel gauw thuis. We denken maandag of dinsdag, maar het wordt in ieder geval volgende week. Dus, Kerst heerlijk met z'n drietjes!

Tot die tijd ga ik lekker logeren in het ziekenhuis op de moeder-kind-suite. Morgenochtend check ik in ;-) En ik verlaat hotel Antoniusziekenhuis pas op het moment dat Jasmijn naar huis gaat! Heerlijk samen met mijn meisje.
Papa kan helaas niet blijven slapen, maar zal er natuurlijk wel de hele dag zijn!

De vlag gaat dus letterlijk uit (Patrice moet zo alleen nog even de dak op om de vlaggenmast op te hangen). En vanavond gaan we na ons ziekenhuisbezoek even lekker bubbelen. Alcoholvrij, dat dan wel, maar dat mag de pret niet drukken!'

Kortom: ik ben echt superblij! Eindelijk mijn nieuwe grote liefde thuis ;-)

Ik denk dat ik de komende dagen even niet online kan zijn, want in het ziekenhuis is nauwelijks wifi. En ik kan Jasmijn niet alleen op de suite laten. Maar, misschien is het netwerk wel toereikend.
Hoe dan ook! Ik houd jullie op de hoogte zodra dat weer kan!

Veel liefs van een hééééél blije Marieke
Xxxx
 
Ha lieve Marieke, Jasmijn en Patrice,

Ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen van blijdschap!! JOOOOEEEEHEHHHHOOOEOEOEOEOOEEE!!!! Maar dat is nog niet eens het begin van het aantal joepies en joehoes dat ik voor jullie wil uitjuichen.

Wat ontzettend heerlijk fijn dat jullie in de kraamsuite gaan en dat je dan lekker dag en nacht bij je meisje kunt zijn. Ga lekker kroelen, knuffelen, genieten en ontzettend verliefd zitten zijn... dat internet komt later wel weer een keer.

Enorme knuffels voor jullie alledrie!

xxx
Arwen, Jeroen en Lise
 
Terug
Bovenaan