Hoi
Op 19 febr ben ik naar het ziekenhuis gegaan voor inleiding.
Echter konden ze niet bij mijn vliezen en hebben ze mij in totaal 3 keer moeten primen.
Ik heb in de tussentijd 2 spuiten met morfine gehad omdat ik de weeen niet meer kon opvangen.
Die overigens om de minuut kwamen.
Op 20 februari tegen 15 uur hebben ze me toch de vliezen kunnen breken.
Ze zouden mij een half uur rust geven en daarna met het infuus beginnen om de weeen verder op te wekken.
Maar ze zijn nooit met dat infuus gekomen.
Binnen 6uur zat ik van 2 cm op 8 cm ontsluiting.
Al die tijd is mijn man niet van mijn zijde geweken.
De arts heeft mij moeten meehelpen omdat het hoofdje niet over mijn "rand " wilde.
Om 21.53 uur op 20 februari 2009 ben ik bevallen van onze 2de dochter Angélica.
Overigens zijn ze met een inleiding begonnen omdat mijn gezondheid het verder niet meer toeliet (epilepsie en diabetes type 2).
Ze dachten bij de laatste echo dat onze dochter wat aan de grote kant zou zijn.
Maar bij de geboorte bleek dat we een kerngezonde dochter hebben van 46cm lang en 2800 gram zwaar.
Groetjes Christel
Op 19 febr ben ik naar het ziekenhuis gegaan voor inleiding.
Echter konden ze niet bij mijn vliezen en hebben ze mij in totaal 3 keer moeten primen.
Ik heb in de tussentijd 2 spuiten met morfine gehad omdat ik de weeen niet meer kon opvangen.
Die overigens om de minuut kwamen.
Op 20 februari tegen 15 uur hebben ze me toch de vliezen kunnen breken.
Ze zouden mij een half uur rust geven en daarna met het infuus beginnen om de weeen verder op te wekken.
Maar ze zijn nooit met dat infuus gekomen.
Binnen 6uur zat ik van 2 cm op 8 cm ontsluiting.
Al die tijd is mijn man niet van mijn zijde geweken.
De arts heeft mij moeten meehelpen omdat het hoofdje niet over mijn "rand " wilde.
Om 21.53 uur op 20 februari 2009 ben ik bevallen van onze 2de dochter Angélica.
Overigens zijn ze met een inleiding begonnen omdat mijn gezondheid het verder niet meer toeliet (epilepsie en diabetes type 2).
Ze dachten bij de laatste echo dat onze dochter wat aan de grote kant zou zijn.
Maar bij de geboorte bleek dat we een kerngezonde dochter hebben van 46cm lang en 2800 gram zwaar.
Groetjes Christel