naar ivf-arts geweest

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

Ben vanmiddag naar de ivf-arts geweest in Rotterdam. We hebben onze hart kunnen luchten over de laatste "slechte" gesprek met iemand daar over onze mislukte cryo's. We weten geen naam   en willen dit ook niet weten. In ieder geval onze ivf-arts gaat die persoon opzoeken en een uitbrander geven van het aso-gedrag.
Toen alles doorgenomen over de ivf-poging die we gehad hebben, die eigenlijk positief was tot de echo iets anders liet zien (ons kleintje was overleden)
Nieuw schema gehad en het gaat een lang schema worden. Dit houdt in de ik 1 week voor ongie ga beginnen met decapeptyl en een uitgangsecho om cyctes uit te sluiten, heb die nooit gehad, maar de hormonen kunnen dit wel veroorzaken........  , als alles goed is kunnen we op dag 3 na ongie gaan beginnen met puregon. De dosis wordt iets hoger nl 100 ie, zodat ze een spurtje maken, na 10 dagen een echo om te kijken hoe het gaat en aan de hand daarvan een dosis verhoging of verlaging (we willen geen overstimulatie meer en zij zitten er ook niet op te wachten) Met de punctie krijg in een opiaat, hehehehehe........ wordt stoned gemaakt omdat een eierstok verkleeft is met mijn baarmoeder en dit is slecht aan te prikken omdat het bijna niet te vinden is op de echo. Ze vonden me erg stoer, maar gunnen met toch een pijnlozere punctie. Ik heb ook slaaptabletten gekregen, omdat ik de dag ervoor niet kan slapen. Meiden ik ga als doopie naar de punctie, ben doopie tijdens de functie en doopie na de punctie. Mannetje moet er nu al om lachen.
Maar nu eerst ff helemaal niets tot na onze vakantie. We gaan in november beginnen.
We voelen ons goed na het gesprek, heeft de arts in opleiding ook wat geleerd die er bij zat.......

Liefs

Lydia

Hoi Lydia,

Ik ben blij voor jullie dat dit gesprek zoveel beter is verlopen. Ik moet zeggen uit eigen ervaring dat ik ook altijd met een naar gevoel weer buiten staat na een gesprek.
Ook gewwoon omdat ze niet kunnen zeggen waarom de eerste en tweede ivf niet zijn gelukt. Je wilt zograag horen hoe en waarom het is mis gegaan. Ik heb ook altijd het idee dat we binnen 5 min. weer buiten staan.

Maar er komt ook voor jullie weer een spannende tijd aan.Wij beginnen ongeveer half okt. aan onze derde poging.
Ik zal ook voor jullie duimen dat het dit keer goed gaat!!!!!!!!!

Groetjes Denise

Hoi Lydia,

Zo het eerste gesprek is achter de rug, Lijkt mij een goed gevoel of niet?
Fijn dat jullie je ei (leuke woordspeling) kwijt konden bij die arts, Nu maar hopen dat diegene een fikse uitbrander krijgt! Kunnen jullie dit hoofdstuk nu sluiten of zit het je nog erg dwars?

Heel veel succes en elk geval en wordt nu te stoned!!! (neem een rolstoel mee)

Groetjes Ester

lieve lydia,

wat fijn dat jullie je verhaal nu op een prettige manier kwijt konden.
en dat er ook echt wat mee gedaan wordt.
je bent op dit moment zo kwetsbaar,
zeker de mensen in het ziekenhuis horen daar rekenschap mee te houden.

dus in november weer starten. spannend.
en je gaat helemaal krokkie de einsfase door... hahaha mooi hoor!!
ik hoop idd dat je nu geen overstimulatie zult krijgen.
want daar heb je, helaas, al negatieve ervaring mee.
gelukkig begin je met een lagere dosis puregon.
en zal je ook dubbel in de gaten gehouden worden.

houd moed meid!
liefs, jana.

Hi Lydia,

Wat fijn zeg dat jullie een goed en open gesprek hebben gehad. Is heel belangrijk dat je zo het zknhuis kunt verlaten, met een beter gevoel. En als je alle ruimte hebt om de aanpak door te spreken kun je je daar ook weer goed op voorbereiden en kun je het wellicht ook ff laten tot je van start gaat.
Ben blij dat ze besloten hebben om je ff lekker wat "drugs" toe te stoppen, hoop dat dat in elk geval je minder pijn bezorgd en daardoor wellicht ook minder gespannen maakt.
Dus nu lekker vakantie en dan komt wat dan komt. Nu eerst maar ff opladen en genieten van elkaar.

Heel veel plezier he.
Liefs Scorpy

Terug
Bovenaan