naar ivf-arts geweest

Hoi meiden

Hier weer eens een berichtje van mijn kant. Gisteren zijn we weer eens bij de ivf-arts geweest om onze laatste poging te bespreken. Het is een goed en leerzaam gesprek geweest. De laatste poging was wel positief, maar is toch fout gegaan. Ze vertelde ook dat je dat eigenlijk niet wilt weten
Goed dat is dan ook weer duidelijk dacht ik, hoe nu verder. Nieuw schema, nieuwe recepten en toen kwam het onderwerp op miskramen. Ik heb er al een stapel achter de rug, dus we hebben ze allemaal besproken. Omdat we toch pas in mei/juni verder gaan, moet er eerst een   hsg gedaan worden, om te zien hoe het er binnen bijstaat (klinkt ook zo plat) Voor de rest een stollingsonderzoek en bloedsuikeronderzoek (heb jaren lang problemen gehad met mijn bloed) en als we willen mogen we ook een erfelijkheidsonderzoek laten doen. We hebben afgezien van het laatste, het heeft geen echte toegevoegde waarde en zij/wij kunnen niets met de uitslagen.
Gelijk bloed laten prikken, dat heb ik geweten. Er moesten 14 buisjes gevuld worden, heb er nog nooit zoveel gezien en de hoeveelheid stikkers was enorm. 4 man is bezig geweest. 1 om buisjes in ijs te leggen, 1 om te prikken, 1 voor transport buiten het ziekenhuis en 1 voor transport in het ziekenhuis (altijd fijn om mensen te zien werken)
Dus een drukke dag en we zullen snel meer weten.

Liefs

Lydia

Hoi Lydia,

Jee, wat hebben jullie al een lange, zware weg achter de rug. Vind het zo sterk van jullie, dat jullie toch zo positief blijven en elke poging met hernieuwde energie tegemoet gaan!

Veel sterkte!

Groetjes,
Nikki

Lieve Lydia,
We kunnen samen verder kwakkelen hoor. Ik ben benieuwd wanneer jij meer weet van je (bijna) bloedtransfusie...
Jij heb dus eerst nog een HSG ? Wij hebben nu 6 feb gesprek n.a.v. deze mislukte poging, in maart nog wel een cryo en daarna nog een cryo-kans
Ik sta wel al op de wachtlijst voor een evt. punctie mocht dat nog nodig zijn...
Ik hoop snel positief nieuws van je te lezen
Hoe gaat het met je stiefdochter, is ze dit weekend weer aan het logeren ?
Hopelijk gaat dat weer wat beter want de laatste keer dat je over haar schreef liep het niet zo lekker

Veel sterkte en liefs,
Jo

Hoi Nikki en Jo

Gisteren naar mijn eigen gyn geweest, want hij moet de hsg doen. Ik ben er op tijd, sta ik niet op de lijst . Ik mocht er gewoon tussen door. Een uur later dan geplanned zat ik in de wachtkamer. Daar ook de laatste ivf-poging doorgnomen en ook wat de ivf-arts heeft verteld. Komt hij met een ander, minder pijnlijk en beter onderzoek, nl een kijkoperatie met een heel klein, net nieuw cameraatje. Geen enge tangetjes en klemmetjes. Ik ga er meteen voor. De ingreep is op 19 februari. de uitslag van de aderlating is 11 februari.
Jo: over mijn stiefdochter. Ze is er inderdaad weer dit weekend en ze is nu wel aardig. Maar ze heeft de afgelopen weken het bloed onder mijn nagels gehaald. Mag hopen dat ze zo blijft, maar ik reken er niet te hard op. Ach het zijn kinderen.........

Liefs

Lydia

He Lydia,

Goed zeg! Zo'n nieuw onderzoek. Klinkt een beetje als mijn THL (ook met een klein cameraatje enzo).
Spannend hoor!

Spreek je wel weer.

Groetjes Belle

Hoi Lydia!

Fijn om weer eens wat van je te horen! Ik wilde je heel veel succes toewensen met je onderzoek. Fijn dat het nu op een minder pijnlijke manier kan. Ik hoor graag van je hoet het je bevallen is!
Hier ook nog steeds niets. ben in de run voor de 5e IUI, morgen weer FM en waarschijnlijk vrijdag de inseminatie. Het valt me deze maand allemaal erg zwaar.... Maar goed, blijven hopen natuurlijk!

Meid, succes en tot snel!

Ginger

Terug
Bovenaan