naar kinderartz geweest en....

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Vandaag naar de kinderartz geweest met Jessica!!! Ze was heel verkouden en begon sinds woensdag te rochelen dus ik dacht das niet goed en hoesten ook heel erg!!!
Van alles geprobeert voordat ik naar de doktor ging maar niets hielp!!!
Wat bleek had ze bronchitus en moet ze nu 4 maal daags vernevelen, zo zielig en huilen joh ze wil dat helemaal niet!!! Morgen moet ik terug en als het niet is verbetert moet Jessica naar het ziekenhuis!!! Pffff ben ook nog eens net 3 wk alleen nu en nu dit weer maar ja niks aan te doen!!!
Hebben meer kindjes dit gehad en hoe is het bij jullie afgelopen???

Liefs Sandy

Aaaahhhh, wat zielig voor je meissie! Ik hoop echt dat het helpt en dat ze niet naar het ziekenhuis ofzo hoeft. Ik heb (gelukkig) geen ervaring hiermee, maar wil je wel heel veel succes wensen!!!!
groetjes,
Ruth

Het lijkt me verschrikkelijk zo'n kleine hummel is nog zo hulpeloos..
Sterkte ermee, hoor en vooral veel beterschap :)

Groetjes vonneg

achhhhhhh Sandy wat sneu voor Jessica!!! Ik ken iemand met een kindje die ook brochitus heeft, die moet idd ook vernevelen en zon puffertje gebruiken, maar na een wen periode..(lees huilperiode..) gaat het nu echt stukken beter en ondergaat hij het zonder problemen. Hij heeft nu veel minder last, dus het helpt echt heel goed bij hem! Maar ja, blijft zo zielig he, zeker omdat Jessica het (nog) niet wil..veel sterkte hoor en heel veel beterschp met haar!! hopelijk hoeft ze niet naar het ziekehuis toe en gaat het snel beter!!

liefs sweety

achhhhhhh Sandy wat sneu voor Jessica!!! Ik ken iemand met een kindje die ook brochitus heeft, die moet idd ook vernevelen en zon puffertje gebruiken, maar na een wen periode..(lees huilperiode..) gaat het nu echt stukken beter en ondergaat hij het zonder problemen. Hij heeft nu veel minder last, dus het helpt echt heel goed bij hem! Maar ja, blijft zo zielig he, zeker omdat Jessica het (nog) niet wil..veel sterkte hoor en heel veel beterschp met haar!! hopelijk hoeft ze niet naar het ziekehuis toe en gaat het snel beter!!

liefs sweety

Hai,
Erg vervelend voor jou meisje....Helaas hier zitten we in hetzelfde schuitje. Mijn dochter is nu 8 maanden en we gebruiken al 2 maanden verschillende "pufjes" tegen benauwdheid en hoesten. Ze vindt het nog steeds niet leuk als we het haar geven maar het tegenstribbelen wordt wel minder. Om de 2 a 3 weken moeten we voor controle naar de huisarts. Elke keer lijkt het beter te gaan maar dan begint het weer opnieuw. Nu is het ook weer helemaal mis met haar, ze moet zo erg hoesten dat ze regelmatig haar voeding er weer uit gooit. Slapen gaat ook wat minder...Gek genoeg is ze verder nog wel vrolijk. Vind het zo sneu voor haar, wou zooo graag dat ik het kon overnemen....
Sorry niet echt een oppeppend verhaal voor je, maar misschien heeft jou dochter meer geluk en is ze er sneller vanaf. Sterkte!
Groetjes Roxan

Hoi meiden,

Bedankt voor julllie reacties!!!
Het gaat gelukkig wat beter met der ze heeft nog 1 extra medicijn gekregen om te vernevelen!!! dat gaat ook beter ze laat het beter toe allen op het eind duurt het te lang en wil ze het maskertje eraf trekken!!!
Maar goed we wachten af en maandag weer terug naar de kinderartz en maar hopen dat ze niet te lang door hoeft te vernevelen!!! Fijn weekend !!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan