naar kinderartz geweest en....

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Vandaag naar de kinderartz geweest met Jessica!!! Ze was heel verkouden en begon sinds woensdag te rochelen dus ik dacht das niet goed en hoesten ook heel erg!!!
Van alles geprobeert voordat ik naar de doktor ging maar niets hielp!!!
Wat bleek had ze bronchitus en moet ze nu 4 maal daags vernevelen, zo zielig en huilen joh ze wil dat helemaal niet!!! Morgen moet ik terug en als het niet is verbetert moet Jessica naar het ziekenhuis!!! Pffff ben ook nog eens net 3 wk alleen nu en nu dit weer maar ja niks aan te doen!!!
Hebben meer kindjes dit gehad en hoe is het bij jullie afgelopen???

Liefs Sandy

Aaaahhhh, wat zielig voor je meissie! Ik hoop echt dat het helpt en dat ze niet naar het ziekenhuis ofzo hoeft. Ik heb (gelukkig) geen ervaring hiermee, maar wil je wel heel veel succes wensen!!!!
groetjes,
Ruth

Het lijkt me verschrikkelijk zo'n kleine hummel is nog zo hulpeloos..
Sterkte ermee, hoor en vooral veel beterschap :)

Groetjes vonneg

achhhhhhh Sandy wat sneu voor Jessica!!! Ik ken iemand met een kindje die ook brochitus heeft, die moet idd ook vernevelen en zon puffertje gebruiken, maar na een wen periode..(lees huilperiode..) gaat het nu echt stukken beter en ondergaat hij het zonder problemen. Hij heeft nu veel minder last, dus het helpt echt heel goed bij hem! Maar ja, blijft zo zielig he, zeker omdat Jessica het (nog) niet wil..veel sterkte hoor en heel veel beterschp met haar!! hopelijk hoeft ze niet naar het ziekehuis toe en gaat het snel beter!!

liefs sweety