Naar ronde 18 (zucht)

A

Anoniem

Guest
ja hoor, ze zijn er weer, die rot duivels!!! had zo gehoopt.....
nou ja, we zien het wel weer, ben een beetje moedeloos, ronde 18....

ben erg blij met de rest!!! dat gelukkig wel! kom morgen nog ff kijken, liefs allemaal, Em

Ach Emmie, neeeeeee.....! Meissie toch - wat balen weer!!! Oi, ik voel de teleurstelling tussen je woorden door!  Ik had zó gehoopt dat je erbij zou zitten dit keer! Probeer een beetje te slapen vannacht. Je mag de moed niet verliezen hoor, beloof je me dat? Ook jij gaat een blije, trotse mama worden! Ik weet dat je je dat nu even niet kunt voorstellen, maar ik geloof écht dat we straks zitten te dichten op onze brabbelkontjes!!!! En jij zéker niet in de laatste plaats! Ik spreek hier en nu met je af dat je straks óók een juichbericht zult achterlaten. Deal? Deal!
Kop op wijffie!
Extra dikke knuffels van Tess

Lieve Tess,
bedankt voor je lieve berichtje!!!   Ik was gisteren echt een beetje afgeknapt, en depri, maar dat is gelukkig weg, ik knapte gewoon op van je berichtje!! geloof je niet hè!!
de deal zullen we maken!!! hoop so!!!! dus, gewoon weer door naar ronde 18!!! ik zal voor jouw duimen! wanneer is jouw nod???
liefs en een hele dikke knuffel terug!!!! Em.

Hé meid, fijn dat je je weer iets beter voelt!   Logisch toch dat je je even depri voelt. Ik kan me wel voorstellen dat je extra teleurgesteld bent na zoveel rondes en na zoveel juichberichtjes hier. Wat niets afdoet aan andermans geluk, maar je wilt zo graag hè.

Ja, de deal staat hoor, en ik hou je eraan hihihihi. De feesttrompet staat al klaar! Ik zit precies op het andere spannende moment: klustijd! Die duurt bij mij vrij lang, wat leuk is voor het klussen maar minder voor het succes. Mijn NOD zit dan dus ergens in de eerste twee weken van juli en oef wat duurt dat nog lang! (Ben een beetje ongeduldig tiepje, maar ja... ) Ik zie het allemaal wel en probeer gewoon maar zoveel mogelijk van het NU te genieten...

Knuffel!
Tess

Ha Tess,
je ben ook wel een vrolijk (tiep, typ, of type??) mijn nederlands is niet al te best!) dat kan iedereen wel aan je merken denk ik!!
 wat ga je spele op je trompet als het zover is?....haha

Als je graag een baby wil,
dan staat de maand voor je niet stil,
Je denkt, en wacht, en wacht,
tot het moment, waarop je dacht,
Hè, volgens mij ben`k over tijd,
en dan begint de ware strijd,
ben ik nu zwanger, ben ik het niet,
ben ik al misselijk?, en snel verdriet?
me`n temp nog hoog? me`n borsten groot,
vlekken int gezicht, of je handen rood,
en wordt je dan ongi, stort alles in,
maar denk je algauw, òp naar een nieuw begin!!
en dan begint alles weer van voor af aan,
en kan je de volgende ronde binnengaan,
totdat je weet, een bepaald moment,
dat je gewoon ècht zwanger bent!!!
je haalt een test! èn positief!!!
na 9 maanden een babytje lief!
dat is het moment waarop wij wachten!!!
en samen delen hier! geeft altijd nieuwe krachten!!
dus geef de hoop nooit op, er komt een dag,
dan ga je naar t zwanger zijn forum, met een super grote lach!!!!!

Emmie

Dan gaan we samen lieve meid
dat staat garant voor veel jolijt
dan dichten we op de misselijkheid
die ons dan toch wel zeer verblijd
dus aan de slag en tot  die tijd
klussen we met beleid en vlijt
wat dan tot zwangere buikjes leidt
het komt er wel hoor, onze tijd
ik weet het zeker emmie, echt, geheid!

xxx

O tess, dat is een goed idee!!!
we nemen alle kwaaltjes mee!

we drinken geen koffie meer maar thee,
we vreten haring, uit de zee,
we huilen vaak, wij alletwee,
we moeten vaak naar de wc
we doen dan alles heel gedwee,
we vinden alles maar okè,
tot dan dan komt de eerste wee,
en dan...dan roepen wij Hoezee!!!

lekker idioot hè!!! Liefs Em

Nou, als ik haring ga eten, dan heb ik geen zwangerschapstest meer nodig hahahaha! (BlèèèèèèèH! Hou namelijk niet van vis). Je hebt weer een paar mooie gedichtjes gemaakt. Vind je het gek dat ik dan vrolijk ben!?
Hè, gezellig zo!  

Maar baal baal ik moet echt weer aan de slag, anders krijg ik mijn werk niet af.  Tot gauw hoor lieverd!

Knuffel,
Tess

Terug
Bovenaan