Naar VK geweest

Heey meiden,

Ik mocht vandaag weer voor controle naar de VK. Ik ben nu 24wkn2dgn. Mijn bloeddruk was goed. Het kindje was goed gegroeid, nu ongeveer 32 cm en 500 gram. Het hartje klopte goed. Het was wel steeds even zoeken, want onze jongen is erg beweeglijk! Hij schopte tegen het apparaatje aan, en dit kon je ook zien aan de buitenkant van mijn buik. Wat bijzonder zeg!!! Dan hoor je, voel je én zie je het schopje.. Hihi. Verder is de verwachting dat hij binnen 4 weken 500 gram aankomt, en in de 4 weken daarna 1 kilo aankomt. Wat bijzonder zeg! Ik ben zó aan het genieten van dit gezellige, drukke kindje, ik leef echt in een grote blauwe wolk. Ik hoef pas over 4 wkn terug te komen. Gaan jullie nog steeds 1x in de 4 wkn, of al vaker??
Liefs Chantal

Fijn om weer alles te checken, he?

Ik moet nu om de 2 weken komen, maar dat heeft te maken met mijn te hoge bloeddruk. Ik heb dan ook 3 weken lang halve dagen gewerkt en sinds 2 weken mag ik helemaal niet meer werken.
Dinsdag moet ik weer naar de VK en dan mag ik misschien weer gaan werken. Ik ben alleen de enige die denkt dat ik nog aan het werk kom voor het officiele verlof...
We zien wel. Als het niet zo is, vind ik het ook prima. Ik vermaakt me goed, hoor.

Maar volgens mij is het zo dat je vanaf week 25 ongeveer om de 3 weken op controle moet komen.
Hoe weten ze eigenlijk hoe groot je kindje is en wat hij weegt?
Of is dat gewoon een gok of een gemiddelde bij de zwangerschapsweek? Ben ik wel benieuwd naar, want ik ben nu zelf 25w4d.

Groetjes Patricia

Ik ben vandaag ook op controle geweest en vanaf nu worden de controles om de drie weken. Gelukkig hoor, want 4 weken elke keer wachten vond ik best lang.

Blijf lekker zitten op je blauwe wolk.

gr Andrea

Terug
Bovenaan