Naar welk ziekenhuis moet ik gaan

Ik ben als kind zijnde geopereerd aan mijn urine wegen ik had een bepaalde afwijking en heb daarvoor heel veel onderzoeken gehad, heel vervelende ondezoeken!! Waar je als klein meisje helemaal niks van snapt. Waarschijnlijk heeft mijn dochter van 14 maanden dezelfde afwijking en moet ze naar een kinderarts.Ik wil hier heel bewust mee omgaan en ik wil dat mijn dochter een goede arts krijgt en het liefst in de buurt wij wonen namelijk in dronten en bij ons kunnen we naar drie ziekenhuizen in de buurt ijselmeerziekenhuis in Lelystad (met de beste urologie van Nederland)maar ik hoor er weinig goede verhalen maar ik sta daar zelf wel onder controle in Harderwijk (Sint jansdal)waar ik helemaal niet bekend mee ben en in Zwolle (Sophia)waar ik zelf ook als klein meisje geopereerd ben.Ik weet het echt niet meer!Kan iemand mij advies geven
 
hallo mama van floortje, je moet gewoon doen wat voor jou het beste uitkomt, ik woon namelijk bij jou n de buurt en wij mogen ook kiezen naar wek ziekenhuis we willen. Ik zei altijd als ik moest bevallen in het zh dan ga ik echt niet naar Lelystad. Ik heb gekozen voor Sneek.. maar wij kunnen ook nog naar Zwolle als je dat wilt.. ik voelde het beste bij Sneek.. tja daar heb ik nu dus ook 4 weken lang gelegen en ik ga echt nooit meer naar een ander ziekenhuis. Lelystad is voor ons ook maar 20 minuten rijden en Sneek 3 kwartier, maar het gaat om wat jou gevoel zelf zegt..

succes met het maken van je keuze  
 
Terug
Bovenaan