Naar ziekenhuis voor operatie, en weer naar huis gestuurd...

Hi girls,

Moet we even van het hart.. wat een lullo's in het ziekenhuis! Ik zou gisteren geopereerd worden voor mijn endometriose en cystes. Om 08.00 uur gemeld, nuchter.. en met HONGER en DORST. Wachten, wachten, wachten... om 15.00 kwam de mededeling dat ze het niet gingen redden die dag (de operatie duurt 2,5 uur) en dat ze op 1 november weer plek hebben...
Begint de hele stress weer opnieuw!
Mijn collega's keken een beetje vreemd toen ik vanochtend weer op kantoor verscheen, ik had allemaal lieve kaartjes in de bus en er waren bloemen bezorgd. Lekker lullig allemaal!

Nou, over tot de orde van de dag.. ik houd jullie op de hoogte!

Groeten, Saar

Ha Saar,

Dat is inderdaad zwaar balen zeg. Dat je af en toe even geduld moet hebben a la, maar zo maar naar huis gestuurd worden en pas 1 november terug mogen komen dat is echt niet niets. Ik snap dat het een flinke tegenvaller moet zijn. Je had je er natuurlijk toch op ingesteld. Daar zou je toch eens flink je beklag over willen doen... Maar ja, wat schiet je ermee op. Je had natuurlijk gewoon geopereerd willen zijn.

Ik hoop dat je in plaats daarvan nu nog wat leuke dingen kunt ondernemen.

groetjes,
Gonnie

DIT MEEN JE NIET!!!!!!!!! WAT EEN PRUTSERS ZEG!!

Ben je er helemaal op voorbereid en dan dit!! Lekker lullig inderdaad, krijg je kaartjes en bloemen en dan ben je ineens weer op je werk. Nu dus weer 2 weken wachten voor de volgende poging!?
Was er een spoedgeval doorheen gekomen ofzo? Nou misschien moet je dan maar blij zijn dat ze jou er niet even snel tussen proppen want je wil natuurlijk wel dat ze goed de tijd voor je nemen zodat alles goed gaat.
Maar dan nog zeg....!

lfs inge

Terug
Bovenaan