Naatje, Fen & Lill

Hoi meiden,

onwijs tof dat jullie hebben gereageert.
Bij ons schijnt het`probleem`het zaad van mijn man te zijn. bij mij leek alles in orde, maar na een zaadonderzoek vonden ze iets wat niet goed was. ik weet niet precies wat,volgens mij waren er te weinig beweegende zaadjes..
de gyn zei dat die vorige zwangerschap echt een toevals treffer zou moeten zijn geweest. nu moeten we eind nov weer zaad aanleveren en hebben we half dec weer een gesprek voor de uitslag. hieruit gaat dan ook blijken voor welke behandeling we dan misschien in aanmerking komen.

Een aantal mensen weten er wel van af, dit kwam omdat dat mensen zijn die dicht bij je staan en hadden verteld dat we zwanger waren, aangezien dit niet is doorgezet, weten zij ook wel hoe het zit...

pipi

Ha Pipi, ik had ook nog eventjes gereageerd op je vorige berichtje, maar zal hier nog een keertje schrijven...
Ik herken het verhaal van je, ook bij mijn vriend was de zaadkwaliteit slecht (2 miljoen waarvan 97% misvormd). Wel vervelend he, dat je nu weer moet wachten op het volgende onderzoek, die tijd lijkt zo langzaam voorbij te gaan...
Wij zijn deze maand gestart met de eerste IUI, heel spannend allemaal!

Terug
Bovenaan