Nabloeding bij ongesteldheid?

A

Anoniem

Guest
Hallo: ik heb een vraagje.
Ik ben net gestopt met de pil en ben 11 dagen geleden ongesteld geworden. Ik was al klaar (dacht ik) maar ik heb gister beetje bruin bloed verloren en vandaag helder rood bloed beetje. Is dat normaal nadat je met de pil ben gestopt? Of zou het al een innestelingsbloeding zijn? (dat is wel erg snel denk ik)

(Ben al eerder 2 x tijd gestopt met de pil en toen had ik dit niet op deze manier; wel dat ik nadat ik ongesteld was geweest dat het 1 a 2 dagen niets was en daarna nog 2 dagen klein beetje bruin bloed.)

Hoop op reactie, bedankt alvast !!

hoi susla, ik herken dit heb ik altijd.na 9 of 10 heb ik altid nog helder bloed en dan ben ik eigenlijk al 2 of 3 dagen klaar met mijn menstuatie. maar ja ieder lichaam is anders, dus misschien is het bij jou wel je innestteling. succes

Hallo!!

Ik zit hier ook met vraagtekens!!

Ik ben 20 december ongesteld geworden. Deze was net voor kerst afgelopen. Gewoon 6 dagen dus.

Nu heb ik gister wat bruin verloren en nu ook echt helderrood bloedverlies!
Wat kan dit nou zijn?????
Ik snap er echt niets van. Het kan toch niet zijn dat ik weer ongesteld wordt?
Is er nog iemand die hier ervaring mee heeft?

Liefs mm

Hallo,

Ik was nadat ik gestopt was met de pil, een keer normaal ongesteld geworden (dus zonder pil, zeg maar) Daarna  heel lang niet en uiteindelijk bleek ik dus zwanger. Toen ik naar de dokter ging vroeg hij hoelang al, maar ik had geen idee. Dus ik zei dat ik toen nog ongesteld was geweest, dus in ieder geval daarna. Toen zei hij dat je toch ook nog bloed kunt verliezen als je al zwanger bent en dat dat ook nog best veel kan zijn. Bij mij bleek het niet zo, maar misschien bij jou wel??

Groetjes, Lionsmamma

Hoi Susla,

Ik ben ook net met de pil gestopt (november) maar ben normaal ongesteld geweest en toen het bloeden stopte was het ook echt 'klaar'. Ik heb dus geen ervaring met 'na-bloeden'. Ik zou de datum van je bloeding noteren voor het geval dat en dan je NOD afwachten en anders testen!

Succes,
Bientje

Hallo,

Ik wil je natuurlijk niet meteen bang maken maar ik had dat ook tussentijds wat bloedverlies en dacht er ook niet bij na dacht ben net gestopt zullen de hormonen wel zijn had ik maar eerder een test gedaan, nu heb ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en dan had het veel eerder ontdekt kunnen worden mijn advies doe na twee weken een test dan kun je dat uitsluiten bij mij hebben ze twee maanden gewacht en zit nu af te wachten of er schade is,

Groetjes Zomobar

Tjonge.....wat een berichten!

Ik weet nu niet goed wat ik moet.

Toen je die buitenbaarmoederlijke zwangerschap had, werd je toen eerst wel ongesteld?
Want dat was ik wel, zes of vijf dagen. Ik moet zeggen dat ik normaal wel 8 dagen ongesteld ben.

En om even terug te komen op die bloedingen tijdens de zwangerschap. Ik kan me niet voorstellen dat je dan een paar dagen achter elkaar bloed verliest. Of ben ik abuis?

Nou mieden ik wacht jullie antwoord af en misschien moet ik toch even testen voor de zekerheid.

Liefs MM

Tjonge.....wat een berichten!

Ik weet nu niet goed wat ik moet.

Toen je die buitenbaarmoederlijke zwangerschap had, werd je toen eerst wel ongesteld?
Want dat was ik wel, zes of vijf dagen. Ik moet zeggen dat ik normaal wel 8 dagen ongesteld ben.

En om even terug te komen op die bloedingen tijdens de zwangerschap. Ik kan me niet voorstellen dat je dan een paar dagen achter elkaar bloed verliest. Of ben ik abuis?

Nou mieden ik wacht jullie antwoord af en misschien moet ik toch even testen voor de zekerheid.

Liefs MM

Terug
Bovenaan