nacht door

hallo allemaal

een vraag, mijn zoontje is 4 1/2 maaand 3 weken terug sliep hij van 19:30 tot de volgende ochtend 07:00 HELEMAAL SUPER maar nu vergeet het maar, hij kom s'nacht 2 keer wakker en klaar wakker, we hebben hem de heleweek om 23:00 wkker gemaakt om een fles te geven, nou dat helpt ook niet echt veel want 04:00 is hij weer wakker we geven hem dan de speen,maar zonder succes, wie heeft dit ook en wat kunnen we hier mee doen zodat hij de nacht weer doer gaat,

groetjes coby
 
Hoi Coby,

Ik gaf mijn ventje om 23.00uur ook een flesje maar daar deed ik dan Nutrilon Forte in. Dat is voeding voor een hongerige baby. Daar sliep hij de hele nacht lekker op. Je kan eventueel aan de laatste fles ook een klein beetje pap toevoegen.

Misschien heb je wat aan mijn tip.

Succes ermee!!

Groetjes,
Nanda
 
Mijn dochtertje van nu 4,5 mnd sliep vanaf 5 weken door. (wel een voeding om 2300 uur) Nu krijgt ze deze voeding ook al een paar weken niet meer, en is de laatste om 19.30 uur. Ze heeft even een periode gehad dat ze een paar keer wakker werd in de nacht, maar ik stopt haar speen erin, haarzelf weer lekker instoppen en een aai en een kus, Na een week of 2 was het weer over. Ik zal je baby niet bij je in bed nemen, aangezien baby's na 3,4 maanden aan bepaalde gewoontes gewend raken. Wellicht went je baby er dan aan om s'nachts bij mama te slapen.

Volhouden dus !
 
Misschien dat hij dorst heeft. Ik zou hem wat mineraalwater geven, ff checken of hij een schone luier heeft. Mijn zoontje sliep ook heel erg goed en toen hij acht maanden was werd hij twee keer wakker, had ook geen idee wat het was maar heb gewoon uitgeprobeerd, hij was gewoon dorstig, dat kan. Wij staan ook wel eens op snachts om een lekker glas water te drinken.

Succes!
 
Hoi coby,

Hij krijgt van ons als hij op bed gaat tussen 19:00-20:00 een pap fles. Wordt dan meestal weer wakker tegen een uur of 06:30. Gewoon even proberen.
Groeten Tanja
 
Terug
Bovenaan