nacht heerlijk geslapen :)

JAja ik heb een nacht heerlijk geslapen!!!!

NA bijna 3 nachten niet te hebben geslapen heb ik maandag op dinsdag heerlijk geslapen!!!!

Ik was maandag avond zoooooo moe ik kon niet eens meer mijn lepel vasthouden, recht lopen, huilen wat dan ook!!!!

Mijn man heeft het ziekenhuis gebeld met de vraag wat te doen? Want dit kon zo niet.
Wat bleek ik mocht komen en kreeg na eerst 30 min ctg om te kijken of het goed was met de kleine daarna een injectie (met mofrine en nog iets) met 15 minuten was ik helemaal uit......en heb de hele nacht geslapen wat was dat heerlijk wakker worden!!!
Verder mocht ik die dag in het ziekenhuis blijven om lekker te slapen/doezelen. Ondanks dat ze aan het verbouwen waren met veel kabaal heb ik daar niets van gemerkt.....

Was in eerste instantie niet blij om weer naar het ziekenhuis te gaan maar nu wist ik ik ga slapen en de volgende dag weer naar huis.

De gynocoloog gaf wel aan dat het hele team zich zorgen maakte over mij extreme niet kunnen slapen. En aangezien ik vandaag weer naar de gynocoloog moest moest ik het daar ook maar weer aangeven.... Nou dat ben ik ook zeker van plan.

Wat fijn dat je een nacht hebt kunnen slapen ook al moest je daarvoor naar het ziekenhuis..

Heel veel succes bij de gyn.. Hopelijk krijgen we beide iets wat helpt

Zo dan, da's heftig.... Dat ze je ervoor hebben moeten opnemen!! Wel fijn dat je even hebt bij kunnen tanken.
Ik hoop dat je er nu wat voor krijgt zodat je thuis ook wat meer je rust kan pakken. Succes!!

Terug
Bovenaan