Nacht krampen?!

<p>Hallo allemaal,    Bij onze dochter zijn de krampen gelukkig nooit erg geweest en is het al bijna over. Maar zij heeft wel elke nacht na haar voeding krampen, ze is dan ook heel erg onrustig en ligt dan in haar bedje te kreunen en met haar armen te maaien. Ik ben vaak een uur met haar bezig, goed voeden en alles rustig laten zakken enzo. Maar dit blijft ze toch houden. Terwijl over dag en in de avond na haar voedingen is er niks aan de hand. Dit gebeurd alleen in de nacht.   zijn er mama’s met babys die dit herkennen en misschien tips hebben? Of weten waar dit vandaan kan komen? </p>

Hoe oud is je dochtertje?
Ik denk even met je mee.. Misschien heeft ze het warm of koud..? Heb je wel eens geprobeerd haar in te bakeren? Doe je het licht aan als je haar voedt? Praat je tegen haar? Wellicht krijgt ze teveel prikkels.. wat zou er gebeuren als ze iets minder voeding kreeg? 
Mijn dochtertje (bijna 12 weken) was ook wel eens onrustig ‘s nachts na een voeding. Nu gelukkig geen last meer van, ik haal haar niet meer uit haar inbakerdoek als ik haar voedt, ze drinkt dan voor m’n gevoel veel rustiger en ze blijft lekker warm.. ik loop dan echt op m’n tenen en laat zoveel mogelijk licht uit en praat niet tegen haar. Ook haar luier verschoon ik niet meer, dat houdt ze prima vol tot de ochtend. 

Hoihoi,

ze is bijna 12 weken, en ik laat het licht uit, ik praat niet tegen haar, ik heb een nachtlampje bij haar in de kamer die staat aan. ik heb mn telefoon bij de hand voor de tijd zodat ik niet in slaap val.
ik geef borstvoeding en soms voed als t nodig is kunstvoeding bij. 
Inbakeren heb ik geprobeerd, maar daar wordt ze helemaal link van haha. Ze slaapt altijd met haar armpjes naast haar hoofd.
ze heeft een warme pyjama met voetjes en 2 dekentjes. 
Misschien dat ik het met een fles ga proberen en dat ik dan ga kolven.

soms is het zo erg dat ik haar dan bij ons in bed leg. En dat is het vaak over. 
Ze doet dit overigens niet omdat ze bij ons in bed wilt. Want vaak doet zij dit in haar slaapt en ze huilt hier niet bij. 

Vind het zo apart 

Terug
Bovenaan