Mijn zoontje is dinsdag alweer 9 maanden! Maar nog steeds de nacht niet over.... speen werkt niet en oppakken om in slaap te wiegen werkt ook niet want dan is hij klaar wakker en kijkt hij alle kanten op.... dus geven we toch maar de fles, want dat is het makkelijkst en snelst....
Hij komt nu tussen 23.00 en 1.00 ,en ook nog tussen 3.00 en 5.30...
Ik heef dan de eerste keer flesje van 120+4 en de 2de keer 120+3
Vaak word hij in de ochtend rond 8uur wakker
(De laatste tijd is het dus ook nog tussen de23 en 1uur... dus heel erg vermoeiend)
Ik hoor vaak over mensen over gewoon laten huilen een nacht en dan is hij de nacht over. Ik was er eerst op tegen, maar denk toch dat ik het wel proberen... hij is volgens mij goed op gewicht, eet voldoende...
Maar nu heb ik wel paar vragen over dat laten huilen...
- Kan ik hem ook beneden laten huilen (zat te denken in camping bedje in de gang) omdat mijn andere zoon (3jaar) anders ook wakker heb
Of is dat niet handig omdat het niet zijn eigen plekje is??
En moet ik dan gelijk de huil van 23.00 tot 1.00 al doen? Of alleen die van half in de nacht?
En helemaal niet meer naar binnen. Of toch om de 10 min naar binnen en stteds iets langer 10min, 15min, 20min, 25min???
Hij komt nu tussen 23.00 en 1.00 ,en ook nog tussen 3.00 en 5.30...
Ik heef dan de eerste keer flesje van 120+4 en de 2de keer 120+3
Vaak word hij in de ochtend rond 8uur wakker
(De laatste tijd is het dus ook nog tussen de23 en 1uur... dus heel erg vermoeiend)
Ik hoor vaak over mensen over gewoon laten huilen een nacht en dan is hij de nacht over. Ik was er eerst op tegen, maar denk toch dat ik het wel proberen... hij is volgens mij goed op gewicht, eet voldoende...
Maar nu heb ik wel paar vragen over dat laten huilen...
- Kan ik hem ook beneden laten huilen (zat te denken in camping bedje in de gang) omdat mijn andere zoon (3jaar) anders ook wakker heb
Of is dat niet handig omdat het niet zijn eigen plekje is??
En moet ik dan gelijk de huil van 23.00 tot 1.00 al doen? Of alleen die van half in de nacht?
En helemaal niet meer naar binnen. Of toch om de 10 min naar binnen en stteds iets langer 10min, 15min, 20min, 25min???