nacht met voorweeen

Dag dames,
Poe, dat was me het nachtje wel. De hele nacht voorweeen gehad. Niet superpijnlijk, maar wel sterk genoeg om er wakker van te liggen. Nog niet eerder gehad, dus hoop dat het nu niet te lang meer duurt. Ik gok op nog een paar dagen.
Vandaag 40+2...

Hoop het ook voor je! 40+2, ja dan moet het serieuze werk er toch wel aan zitten komen.. Hier al weken onrustig, echt avonden/nachten met voorweeën, sinds vanochtend 4 uur in m'n rug, zo naar de vk dus afwachten maar weer. Ben het echt spuugzat zeg, steeds loos alarm, je zou er niet meer in geloven ;-)

Lekker irritant zeg!!!
Je denkt toch elke keer....zou t??

Ik had daar gelukkig niet zoveel last van.

Sterkte ladies. Hoop nog steeds snel op goed nieuws van jullie!!!

succes el86, ik hoop dat de vk iets kan doen. Vervelend dat het bij jou al weken duurt, ik heb eigenlijk niet te klagen hoor. Wat lastig dat je het in je rug voelt. Bij de vorige twee buikweeen en nu voel ik het weer in mijn buik. Dat is goed te doen.

We wachten af, gelukkig is mijn man vandaag en morgen thuis, dus kan ik lekker bijkomen.

Is ook voor het eerst in m'n rug, geen idee of het weeën zijn maar vermoed van wel als ik het zo eens lees.. Is nu weer gezakt, voel alleen m'n buik. Moet er zo naartoe dus ben benieuwd, k ga er maar vanuit dat het niks is, valt het altijd mee.. Ook al kan ik ze dan wel aanvliegen denk ik, haha ;-)

Lekker dat je man thuis is, kun je idd rustig aan doen! Succes maar weer!

Nou Amy, hopelijk duurd t dan niet lang meer!
Ik ben er ook zo een die alleen rugweeen kent, afschuwelijk. Nu een paar keer voorweeen gehad, die zijn wel te doen met een watme pittenzak erop. Vaak na 1,5uur ook al wel weer over.
Veel succes hopelijk zet t vannacht bij je door! :)
Liefs

Ben vanmorgen gestript en sindsdien gelijk krampen dus ben benieuwd wanneer het serieus door gaat zetten, is nu al niet lekker maar niet dat ik krimpeer van de pijn. Hopelijk heb ik morgen babynieuws! :)

Nou El86, hopen dat het niet voor niets is, al die krampen! Misschien ben je wel eerder bevallen dan ik:) Succes en sterkte met het opvangen van de weeen.
En vissen, jij ook succes met de voorweeen. Ben benieuwd wie het eerste is:)

Terug
Bovenaan