Nacht voeding

<p>hallo allemaal,</p><p>ik had even een vraagje ons dochtertje is nu 4 weken oud. Ze slaapt snachts ongeveer 3-3,5 uur voordat ze weer wakker word. Alleen als ik dan de fles geef heeft ze daar nog helemaal niet zo zin en laat ze aardig wat staan. Als ik haar nog even bij me in bed houd slaapt ze zo nog een uurtje verder bij ons maar in haar eigen bedje doet ze dat dus niet. En dan drinkt ze wel de fles leeg. Hoe doen jullie dat? Ik vind het heel gezellig dat ze dan even bij ons in bed lig maar denk niet dat het de oplossing is. Of is dat niet erg?</p><p>Groetjes </p>

Misschien dat ze gewoon behoefte heeft aan genegenheid. Ideaal is natuurlijk als je haar in haar eigen bedje verder gaat slapen, maar als dit werkt is het voorlopig in ieder geval een oplossing? Slaapt ze normaal op haar eigen kamertje of bij jullie? Als ze op haar eigen kamer ligt, zou het misschien al helpen om haar bedje bij jullie op de kamer te zetten. Dan heeft ze jullie geur en geluiden om zich heen en wie weet is dat al genoeg.

Terug
Bovenaan