Nachtangst?

<p>Onze dochter is 12 weken oud, en begin van de nacht was de tweede keer dat zij uit het niets hard begint te gillen. Met gillen bedoel ik echt gillen, want het gaat door merg en been. Eigenlijk helpt niets om haar te troosten en ik heb ook niet het gevoel contact met haar te kunnen krijgen.</p><p>Ik heb haar verschoond en hierna gevoed. Het voeden verliep in het begin ook nog onrustig. Hierna werd ze rustig en sliep zo door. Voor mijn gevoel is Zij niet echt wakker geweest.</p><p>Wie herkend dit? </p>

Ik herken het een beetje. 
mijn zoontje wordt vaak ook gillend wakker. Hij is nu al 9 maanden en hebben ondertussen een slaapcoach. 
maar bij hem is het vooral het prikkel verwerking wat hij erg moeilijk vind in de avonden en nachten. 
wij proberen nu de dag voor hem zo rustig mogelijk te houden. Niet meer dan 1 uitje plannen op een dag. Als ik al wel de deur uit ga met hem. 
Weet niet of je hier wat aan hebt. 

Ons zoontje heeft het ook, maar dan alleen overdag.
Als ik dan naar boven ga, zijn speen in z'n mond doe en hem een aai over z'n bol geef valt hij eigenlijk altijd wel snel weer in slaap. Maar je schrikt je wezenloos, zeker de eerste keren!

Terug
Bovenaan