Nachtbaby's

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen,
Mijn vriend en ik werken beiden in de horeca ( Ik maar 1 a 2 dagen)  en hebben hierdoor wat andere tijden met onze  baby dan de meesten hier. Ze slaapt rond 00:00 en wordt wakker om ongeveer 1100. Zijn er hier meer mensen met zo een ritme? ( Faye toch?, we hadden ff gesproken maar was toen niet meer veel online...) Dat ons kindje zo laat nog wakker is geeft soms rare blikken als wij nog laat buiten zijn op een terras of in de tram, maar dit is nu ook echt haar ritme en ik vind het wel leuk, hoef niet zo vroeg weg als ik ergens ben met haar.  . Andere mensen hier met ander ritme of een vriend die er vaak de avonden niet is? Dit vind ik wel zwaar zoveel alleen te moeten doen en niet lekker in de avond samen zijn, maar ja.....

Hoi hoi,

Ik ben een nacht mamma mag dat ook
Armando gaat om 22:30 ongeveer slapen tot 7:30 ongeveer,en na het drinken tot 11:00
Ook niet supervroeg dus.

Groetjes
Merel

hoi,

het kereltje hier slaapt vaak ook pas rond 11 uur half 12 en is de laaste tijd s'ochtends om 6 uur alweer wakker en valt dan om half 9 tot ong 11 weer in slaap. maar ik heb ook een hond dus om 11 uur savonds loop ik vaak ook nog met de kinderwagen buiten en om half zeven sochtends loop ik er weer......

Terug
Bovenaan