Nachtbraken...

Hallo meiden,

Ik ben nu al bijna een uur m'n bed uit en alles wat ik heb geslapen vannacht was met aardige tussenpozen. Ik stond al 2x eerder op t punt eruit te gaan, maar besloot toch nog maar te proberen te slapen.
Gisteravond laat dacht ik toch echt dat er wat meer actie te voelen was, en op zich de keren dat ik wakker was tussendoor ook.... Vooral m'n onderrug zeurt ontzettend, maar het is (nog) niet zo dat ik moet puffen ofzo. En m'n buik voel ik ook geregeld, al is het daar nu weer aardig rustig.
Ga zo toch maar weer proberen nog wat te slapen met n warme kruik en als de kids wakker zijn lekker onder de douche. Vind het nu een beetje een ongelukkige tijd om te gaan douchen, worden ze geheid wakker van en daar zal papa dan niet blij mee zijn, op zijn vrije zondag ;-)

Verder dus niet veel te melden, maar ja, je moet wat als je alleen beneden zit... Ik drink m'n thee nog op, en dan ga ik naar boven, hoef ik ook niet meer naar m'n jankende buurmeisje te luisteren (inmiddels al de 3e x in dit uur, pffff)

To be continued zullen we maar weer zeggen ;-)
 
Hey naar voor je zeg, hopelijk komt jou kleine ook snel! Wanneer ben je precies uitgerekend?
Ik had je op Facebook uitgenodigd maar je moet maar zien of je dat wilt ;-). Dacht kunnen we elkaar beetje volgen met de kindjes straks! Succes vandaag!
 
ik heb ook last van slapeloze nachten wordt ook midden in de nacht wakker pff lig dan uren te woelen . Dacht dat ik de enige was !
Ik sta soms op loop naar beneden en soms blijf ik liggen . Ook erge last van me bekken voornamelijk re . Moeite met opstaan e lopen en voornamelijk als ik lang gezeten of gelegen heb . Dus al met al geen pretje . Ik ben vandaag 38 en 1 dg .
 
Bedankt voor jullie berichtjes ladies,

Helaas nog weinig verandering hier :-(

Ben nu 38+5, dus voor mijn gevoel al 10 dagen over tijd ;-)

Vanmorgen gelukkig nog wel n beetje kunnen slapen, met n warme kruik in m'n rug. Want vooral m'n rug heb ik veel last van. Ook de steken/krampen in m'n buik zijn er geregeld, alleen er zit nog totaal geen regelmaat in. Ik vind het af en toe wel al behoorlijk pijnlijk, dus je zou zeggen dat er toch wat aan t veranderen is daar binnen...

Ik ben vanmorgen dus gaan douchen en ik heb ook n aardig stuk met m'n dochter gelopen en ik ben net ook nog in bad geweest, maar tot nu allemaal (nog) zonder resultaat.
Nou is t met n 2e of volgend kindje ook wel zo dat je vaak meer last hebt van voorweeën enzo, dus het zal er wel bij horen. Gelukkig heb ik dit bij m'n 2e niet gehad, want voor mij hoeft dit niet zo nodig, haha.

Nou ja, we zullen wel weer zien...
 
Terug
Bovenaan