<p>Pff even een stukje onzekerheid hier... Zoonlief is nu 14 weken en was een makkelijke slaper, geen doorslaper want komt nog één of twee keer voor een voeding ‘s nachts. Voor mij helemaal prima! Ik voed op verzoek, de ene keer zit er 2,5/ 3 uur tussen, een andere keer vier of vijf uur. Dat laatste met name ‘s nachts. Sinds een paar dagen (of eigenlijk nachten) slaapt hij na de voeding midden in de nacht (3.00/ 4.00 uur) niet meer in en ligt dan klaarwakker in z’n wieg en huilt ontevreden. Manlief heeft nu drie nachten van 4.00 tot 6.00 met zoonlief gezeten en bij slaapsignalen weer in bed gelegd en vervolgens slaapt hij tot een uur of 9.00. In de slaapjes overdag zit weinig ritme, het lijkt wel alsof hij de tijd steeds vaker rekt, maar dan vervolgens wakker wordt omdat hij hongerig is. (Slapen, verschonen, voeden, knuffelen, (alleen) spelen, slapen). Een soort van regelmaat hadden we wel, maar is niks meer van over.</p><p>Ik word er knetter onzeker van... Ik verwacht geen doorslaper, maar zit in spanning of het dan de komende nachten weer hommeles is. Hoe moet dat als ik weer ga werken, gaat hij niet dag en nacht omgooien, wat te doen?? We houden hem overdag al een beetje langer wakker en leggen hem ‘zo laat mogelijk’ in bed, maar afgelopen nacht heeft dat niet geholpen ? </p><p>Het is vast helemaal normaal, zal er vast bijhoren, maar kan iemand me even uit m’n onzekerheid trekken en eventueel van tips voorzien? </p>