nachtbrakertjes

Ik ben benieuwd of er nog meer kids zijn die nog nooit doorgeslapen hebben.

Als ik geluk heb komt Florian 1 keer per nacht, maar met pech weleens 4 keer...heb alles al geprobeerd..ook flesvoeding, maar dit lijkt alleen averechts te werken.

Ben wel blij dat ie na de borst s nachts meteen weer in slaap valt.

Groetjes Annemiek

Elyza krijgt om half 9 de laatste fles met pap.
en zij komt tussen half 10 en half 11 pas sinds kort! eerst was het steeds 7 uur

Inprinciepe slaapt onze jochem door vanaf dat tie 7 weken is.....
Dat wil zeggen vanaf zijn laatste voeding.
Dus toen nog om 23 uur.
Toevallig was ie gisteravond om 19.45 al wakker nog ff lekker bij me gezeten maar om 20 uur alleen maar jengelen. Dus ik heb hem de fles gegeven en toen kwam ie "pas" vanmorgen om 5.15!!!!
Maar echt zoals sommige andere kindjes klokje rond nee "helaas".
Maar na de fles van 5.15 sliep ie wel tot 8 uur weer.....
Maar tjee joh 4 keer op een nacht pittig hoor......Petje af

Connor krijgt om 23 uur nog een borstvoeding en daarna komt ie dan rond 7 uur, dus ik ben blij! Ik geef nog steeds volledig bv trouwens + fruithap + klein groentehapje om het te leren zeg maar. Vanaf 6 mnd gaan we een borstvoeding ruilen voor een warme maaltijd...... daarna nog een borstvoeding en dan hoop ik dat die late voeding er ook af gaat!
Dat Florian nog zo vaak komt, poe hé ik benijd je niet wat dat betreft. Knap dat je het al zo lang volhoud! Hou vol, ook jullie komen er wel!

Liefz Esz

ooh wat erg en ik vond 1 keer nsacht al erg
antonio sliep eerst door maar nadat we op vakantie zijn geweest komt hij regelmatig snachts, de ene keer 1 keer dan weer 2 en soms slaapt hij door is echt geen pijl op te trekken, mischien kun je hem pap geven voordat de laatste nachtvoeding, weet van mijn oudste dat dat hielp

Jorn slaapt al heel lang door van 19.00 tot 07.00

Respect hoor dat je het zo goed volhoud!
Hoop voor je dat mannetje snel door heeft dat ie s'nachts moet slapen.

Ik heb gelukkig een doorslaper. Hij gaat rond 20.00 uur naar bed en slaapt dan door tot ongeveer 07.00/07.30. Het lijkt me heel vermoeiend voor je, er soms 4x per nacht uit moeten. Hopelijk wordt dat binnenkort minder zodat je ook een nacht lekker kunt doorslapen. Sterkte, meid!

Nou kan je hand schudden hoor!!
Afgelopen twee weken helemaal drama. Gaat nu weer iets beter, maar dan nog twee/ drie keer eruit. Geef dan nog 1x fles. Soms wil hij even troost ofzo. Kan hem optillen paar tellen en dan weer terug en dan slaapt hij weer.
We slapen nu nog met z'n allen op 1 kamer. Ben dan wel snel bij hem maar hoor ook weer alles :)
Toch maar een keer aan onze kamer beginnen ( vloer leggen en verven)

Vermoeiend hè! Ik ben overdag echt moe
Succes! Hoop dat t snel beter gaat!

Terug
Bovenaan