Nachtdienst

A

Anoniem

Guest
Zitten er momenteel nog meer dames in de nachtdienst? Ik helaas wel, gelukkig maar 1 nachtje, dus dat is wel te doen. En vriendlief heeft vakantie, dus die mag zich morgenochtend lekker met Elsa redden. Kan ik lekker slapen
Het is lekker rustig, dus tijd om te internetten.

Nou wie weet nog wel wat te kletsen hier in de nacht.

hoi,

ik heb ook net nachtdienst gehad. 2 nachten, vreselijk druk gehad. Ik werk op verloskunde. Ik geef nog borstvoeding(bijna 10 mnd), maar met die drukte merk ik wel dat het dan altijd wat terug gaat lopen. Geef jij ook de borst? Trouwens, lekker slapen zit er bij mij niet echt bij, om de zoveel tijd even voeden, en ik heb 2 kids die slapen tussen de middag, maar dan ook weer wakker worden. Mijn man hoort ze nooit zo snel, dus ga ik er dan maar weer uit om ze naar beneden te brengen  

Slaapse, he!!

Ik geef ook nog borstvoeding, nu bijna 9 maanden. En ja, sinds ik weer aan het werk ben ging het kolven een stuk minder dus heb nu die neusspray en dat werkt erg goed. Ik heb heerlijk geslapen, mijn vriend heeft nog vakantie, dus die kon lekker voor Elsa zorgen en ik kon heerlijk slapen. Hoef overdag ook geen borstvoeding meer te geven want dat heb ik net afgelopen week afgebouwt naar alleen 's morgens en 's avonds. Dus dat was ook wel lekker. Heb je nog een beetje kunnen slapen?

Terug
Bovenaan