Kian ging gisternacht om half 3 roepen dat ik een flesje moest gaan maken! Tuurlijk doe ik dat niet en negeer zijn nachtelijke pogingen. Totdat ie na een halfuur ging roepen: "mamma, Kian heeft honger!". Tsja, dan breekt je hart toch! Welke moeder laat z'n kind nou met honger in bed liggen? Maar ik dacht ook: "als ik vannacht .......dan morgennacht....". Dus ik heb het 3 kwartier aangehoord en toen ik helemaal hopeloos op zoek was naar een stukje nachtrust heb ik een fles pap gemaakt. (oei oei)
Daarna ging ie (na dus 1,5 uur roepen) lekker slapen.
Nu had ie gisteravond z'n maag leeggespuugd voor het slapen, en daarna niet meer echt wat gegeten. En hij ging dus vannacht weer : "mamma, Kian heeft honger!".
Tsja, wat doe je dan?
- opvoeden (je kan moeilijk iedere nacht opstaan om een fles eten klaar te maken)
- of heeft ie echt honger omdat ie met een lege maag is gaan slapen
- maar als je die fles geeft...misschien komt het er weer met dezelfde gang uit....
Nou, toen ik er eenmaal uit was wat ik ging doen (was van plan een flesje te gaan maken) riep m'n man naast me : "Kian! Je moet nu gaan slapen"
En toen was het stil! En bleef het stil!
Hihi, moeders is dus weer te zacht voor dit soort nachtelijke dilemma's...
Ben benieuwd hoe het vannacht gaat. Ik hoop dat hij ondertussen ook wat slaap gaat inhalen!
Liefs Nelleke
Daarna ging ie (na dus 1,5 uur roepen) lekker slapen.
Nu had ie gisteravond z'n maag leeggespuugd voor het slapen, en daarna niet meer echt wat gegeten. En hij ging dus vannacht weer : "mamma, Kian heeft honger!".
Tsja, wat doe je dan?
- opvoeden (je kan moeilijk iedere nacht opstaan om een fles eten klaar te maken)
- of heeft ie echt honger omdat ie met een lege maag is gaan slapen
- maar als je die fles geeft...misschien komt het er weer met dezelfde gang uit....
Nou, toen ik er eenmaal uit was wat ik ging doen (was van plan een flesje te gaan maken) riep m'n man naast me : "Kian! Je moet nu gaan slapen"
En toen was het stil! En bleef het stil!
Hihi, moeders is dus weer te zacht voor dit soort nachtelijke dilemma's...
Ben benieuwd hoe het vannacht gaat. Ik hoop dat hij ondertussen ook wat slaap gaat inhalen!
Liefs Nelleke