Nachtelijk groetje

Wat een weer buiten !!??!! Vreselijk !!! Ik heb mijn week avonddienst weer afgesloten, dus vanaf morgen (na het weekend dus) zullen jullie mij weer op normale menselijke tijden hier aantreffen.

EL, IK HOOP DAT JE DIT NOG LEEST !!!!!
HEEL VEEL SUCCES MET DE ECHO VANDAAG EN HOOP ECHT DAT JULLIE HET HARTJE HOREN !!!!! IK DUIM IN IEDER GEVAL VOOR JULLIE !!!

Verder hier alles prima. Zoals velen van jullie onderhand wel weten komt mijn vriend morgen weer thuis. Dus een druk weekend. Ik ga zo maar lekker slapen !!! Ik kan mijn rust nog wel even gebruiken. Maar ik moet toch altijd weer even hier lezen, en ik kan toch nooit gelijk slapen als ik net thuis ben. Ik heb een vraagje nog : Misschien dat het er ook wel aan ligt dat ik gestopt be n met roken maar sinds dat ik gestopt ben met de pil, vliegen de kilo's eraan. Ben nu in totaliteit 7 kilo gegroeid !! Wie herkent dit ook ???? Alvast bedankt.

Groetjes en een dikke knuffel van Biaggi
 
Hoi Biaggi,

Mijn vriend is 5 jaar geleden gestopt met roken en is toen langzaam aan in totaal zo'n 14 kilo aangekomen, nu na veel sporten, water en dieetjes is daar al weer 9 kilo vanaf. Is normaal geloof ik, i.p.v. roken zoek je je heil in eten!!
groetjes Angela
 
Hoi,

Ik ben twee maanden geleden ook een week gestopt met roken en ik ben op die week zelfs 3 kilo aangekomen en ik moet zeggen dat dat een s imulans was om terug te beginnen, samen met het feit dat ik er echt kriegelig van werd. Ben dus ondertussen terug begonnen en de kilo's zijn er nog altijd niet af.

ik wens jou wel veel succes om ze eraf te krijgen.

Liefs
Ikke
 
Hoi meiden,
Even een update van mijn kant. Ik zit nu in dag acht na m'n eisprong en voelde tot nog toe eigenlijk niet veel. Tot nu toe!! Had gisteravond opeens een beetje zere borsten. Maar ja, kan gebeuren. Maar ik ben nu (op m'n werk) opeens misselijk!!! Echt, zit hier m'n best te doen om niet over m'n nek te gaan. Pfffff, zou het dan toch? Ik ga nu maar even boven de wc hangen. Moet rennen....
 
Hoi,

Dat je aan komt is inderdaad omdat je gestopt bent met roken, op de één of andere manier vliegen de kilo's er dan aan maar dat had je zelf ook al gemerkt. En normaal zou je zoiets hebben van ik ga lekker even flink lijnen maar nu je zwanger wil worden kan je dat ook weer niet te streng gaan doen. Wens je er veel succes mee want die rot kilo's zitten er zo aan maar voor dat die krengen er af zijn dat is weer een heel ander verhaal.
Veel plezier het weekend, klusse en zou voor je duimen dat het dit keer raak is.

Veel liefs Henriette
 
Hoi
ik stopte toen ik de hersteloperatie kreeg en ik rook nog steeds niet ik ben ook gegroeid maar dat valt nauwelijks op.
heel veel plezier met je komende bezigheden....


liefs Jeanette
 
Hee Biagi!!

Hoe is ie nou?

Ik ben 4 jaar geleden ook gestopt om, mocht ik inderdaad besluiten om zwanger te willen worden ik dan niet meer wilde roken, het heeft wat jaartjes geduurd maar toen we dus vorig jaar besloten om er nu voor te gaan hoefde ik die ellende in ieder geval niet meer te overwinnen echt zoooo moeilijk!!

Ik heb toen expres bijna tot niet gesnoept, maar er zijn toen toch 4 kilo's erbij gekomen en erger........ er niet meer af, nou kon ik het gelukkig wel hebben dus het viel achteraf toch nog mee, maar heel veel succes ermee hoor want ik weet wat een moeite het kan kosten.

Wel was het voor mij iets makkelijker omdat ik elke keer als ik het moeilijk had ik dacht aan een eventuele zwangerschap en een lief babytje dat ik niet wilde laten mee roken en daardoor heb ik het wel beter vol weten te houden, dus dat was voor mij een goed vooruitzicht, ook was voor mij mijn eigen gezondheid een rede om niet meer te willen roken ( oa. enge longarts berichten op tv en vaak pijn in mijn keel zorgde er ook voor om het vol te houden.

Nou ik lees het allemaal wel weer oke?

jij ook heel veel succes met klussen dit weekend en toevallig .....ik/we gaan ook weer aan de klus beginnen er vandaag mee dus, wil deze maand eens optijd ermee beginnen want de 30 ste zou mijn eisprong zijn en vorige maand had ik niet veel kans ( die cursus van 3 dagen, weet je nog?) dus nu maar eens optijd aan de slag!

We houden elkaar op de hoogte!

Groetjes: Chili
 
Terug
Bovenaan