Nachtelijke escapades

Pfff... het is nu 20 voor 5... en om 4 uur zat ik al beneden.......... zonder weeen wel te verstaan! ik slaap gewoon echt niet meer!!!

Heb het gehad hoor... ik wil weer een normale nachtrust! nah jah nog ff doorzetten en dan krijg ik natuurlijk iets heel moois waarvoor ik wel nachten wakker wil blijven! :D:D:D

Moet om 8:40 uur bij de vk zijn vandaag... Hoop dat ie me kan strippen, dat is wel de bedoeling... maar eerst afwachten of het kan en dan afwachten of het aanslaat....

Voor iedereen die nog moet bevallen succes met de laatste loodjes! deze wegen echt wel zwaar!

Liefs anneke

Hey,

Ik heb vanacht gelukkig iets beter gelsapen maar was wel om half 5 wakker.......wel de rust gehad om te blijven liggen.
Het strippen heeft wel voor een hoop krampen/lichte weeen gezorgd maar heeft niet door gezet.
Nou ja als ik dan nog meer ontsluiting heb is het ook mooi niet?
Ik moet om 10 in het zh zijn ben benieuwd.
Hoop dat je te strippen bent, en dat het aanslaat. Zo niet hoop ik dat het wat te weeg brengt en dat je voor het weekend nog een keer gestript kunt worden.......
Sucses laat je het weten......
Je hoort het straks van mij.

Liefs Louise

Balen dat je zo slecht slaapt!
Hoop echt dat de vk je kan strippen en wens je een goed verweekte boel toe haha ;-)
Hopelijk werkt het strippen goed en begint vandaag je bevalling.

Slapen gaat hier ook niet lekker, als ik eenmaal slaap, slaap ik erg onrustig en duurt lang voor ik in slaap val, dan weer krampen, kan mn draai niet vinden en alles gaat op den duur zeer doen of irriteren.
Tja het zijn de laatste loodjes en geniet van het mooie weer en houd me wel lekker bezig en anders houd zoonlief me wel lekker bezig haha, maar van mij mag de beeb wel komen.
Krijg ik mn eigen lijf weer terug,

Liefs Marina

Inderdaad die nachtrust wordt na de bevalling vast niet beter (hier helaas alleen maar minder!) maar dan lig je in ieder geval niet voor niks wakker!!!

Succes met wachten allemaal!

Terug
Bovenaan