nachtelijke onrust

ik heb even een vraagje of iemand van jullie dit herkent.
Mijn zoontje sebastiaan is 11 aug geboren en ivm onrust zijn we al snel begonnen met inbakeren met erg goed resultaat.
Het valt me op dat hij s'nachts erg veel kreun en persgeluidjes maakt en eerst dacht ik dat hij misschien verstopt zat maar dat is niet zo.
Hij is tijdens het maken van de geluiden niet wakker maar ik wel omdat ik me waarschijnlijk ten onrechte zorgen maak!
Herkent iemand dit?
Groetjes maddy
 
Ons zoontje maakt ook in z'n slaap wel eens gekke geluidjes, zelf hard huilen komt wel eens voor. Ik heb het idee dat hij dan aan het dromen is...

Groetjes,
Sandy
 
Onze zoon is nu 5 weken oud en al vanaf het begin maakt ie geluidjes, varierend van en 'puppie' huilgeluid tot persen of soms zelfs heel hard schreeuwen. Ik ga dan kijken maar dan ligt meneer prins heerlijk te slapen. Hij zal best persen dan maar heeft er zelf geen last van.

Groetjes Liesbeth
 
Onze zoon is nu 5 maanden oud en vanaf 2 maanden bakeren wij hem overdag, maar vooral 's nachts in. Ook bij ons heeft hij kreunende en kermende geluiden gemaakt tijdens zijn slaap. In deze gevallen zat er altijd nog een boer dwars. Indien hij dus veel kreunde bakerden we hem uit en lieten we hem boeren. Soms duurde het wel een half uur voordat de boer er uit was. Daarna bakerden we hem gewoon weer in. Het resultaat was altijd: geen gekreun en gekerm meer. Succes!
 
Ons dochtertje perste ook altijd, maar het was op een andere manier als wanneer ze echt moest poepen. Ik heb er eigenlijk nooit bij stilgestaan, het is gewoon 1 van de geluidjes die ze produceert. Ze heeft in ieder geval nergens last van. Dat is ook 1 van de redenen dat mijn kindjes niet zo lang bij me op de kamer sliepen. Ze maken zoveel geluidjes en ik werd er wakker van. Het kostte me mijn nachtrust. Groetjes
 
Mijn dochter van 5 weken kreunt ook in haar slaap af en toe ook met een luide huil. In het begin stond ik natuurlijk gelijk naast haar bed maar zag dan dat ze gewoon lag te slapen. Nu luister ik alleen of ze echt begint door te huilen zo niet dan slaap ik lekker weer verder.
Ik denk dat ze dan dromen of zo.
 
Terug
Bovenaan