Nachtelijke zweetaanvallen

Hoi

Sinds een week of 2 heb ik dat ik het 's nachts heel warm heb en heel erg aan het zweten bent. Het lijkt dan bijna of ik koorts heb. Ik kan me niet herinneren dat ik dat tijdens de eerste zwangerschap ook gehad heb.

Hebben jullie dat ook?

Groetjes

Ik heb het wel warm maar zweten nee. Ik gooi gewoon het dekbed van me af maar na een paar minuten trek ik hem weer over me heen omdat ik het dan koud heb om hem vervolgens na weer een paar minuten weer van me af te gooien; hoezo wispelturig?

Heb het inderdaad nu ook een paar keer 's nachts gehad, echt zweet in m'n nek staan. Vorige zwangerschap ook niet gehad.. :)
Liefs

Ja, ik kom soms echt alweer stinkend mn bed uit, dan heb ik zin om nog een keer te douchen. De eerste week na de bevalling is het bij mij altijd nog erger. Echt van de hormonen, schijnt weer terug te komen als je in de overgang bent. Hopelijk duurt dat nog een hele hele lange tijd!

ik ken het inderdaad alleen van na de bevalling. Toen echt de hele dag door zweten. Ik trok wel 3 keer per dag een ander t-shirt aan..... (leuk hoor, zo'n " kraam-setje" ..... heb je dan niet zo veel aan, tenzij je er een stuk of 10 van hebt liggen :)

Terug
Bovenaan