<p>Hoi allemaal,</p><p>ik heb al vaker een berichtje gepost wat betreft slapen. Nu weer even wat herkenning/advies nodig.</p><p>onze zoon is nu bijna 17 maanden. Tot 1 jaar heeft hij altijd ‘s nachts een voeding gehad, prima natuurlijk, hoort erbij. Daarna heeft hij periode’s gehad dat hij doorsliep en soms wat rommelige nachten waarbij ik dan toch een voeding geef. En dat is nu nog steeds zo, 3 a 4 nachten van de 7 slaapt hij door en de andere nachten hoor ik hem huilen. Soms een beetje gejammer, soms echt brullen. Ik wacht het altijd een paar minuten af omdat hij soms vanzelf weer in slaap valt maar na een minuut of 10 ga ik er dan toch maar uit (in de nacht klinkt alles 10x intenser en lijkt het mega lang te duren, dat herkennen jullie vast wel haha). Troosten door even over zijn hoofdje te aaien of te knuffelen werkt niet, hij wordt alleen maar bozer. Het enige wat werkt is even op de stoel een klein flesje geven van 90cc en dan slaapt hij weer verder. (Water werkt ook niet)</p><p>nu vraag ik me af of dit een sprong kan zijn, hij er aan gewend raakt, gewoon echt honger heeft soms (terwijl hij echt wel goed eet en ik die link niet heb kunnen leggen) en of ik ‘slaaptraining’ moet overwegen door echt even door te zetten en steeds naar hem toe en weer weg moet gaan ondanks hij dan echt heel overstuur gaat huilen (kan ik niet zo goed mee dealen denk ik, vooral midden in de nacht niet) maarja, als het werkt zou ik het misschien moeten proberen.<br /><br />Laten we voorop stellen dat ik het welzijn van mijn zoon het belangrijkste vind hoor, dat flesje maak ik met alle liefde voor hem hoor maar toch hoor je niet vaak dat kinderen van 1,5 nog een voeding krijgen ‘s nachts dus misschien zoek ik ook wat herkenning.</p><p>bedankt alvast voor jullie antwoorden!</p>