Nachten gaan al beter en huilen word minder

Hallo Dames,

Hoe gaat het allemaal met jullie kleintjes ben benieuwd of jullie al een beetje een ritme op hebben kunnen pakken en hoe bij jullie de nachten gaan...
Alsof ons kleintje weet dat ik niet goed in me vel zit is ie de afgelopen dagen weer heel tevreden en rustig net als in het begin..afgelopen nacht heeft ie zelfs doorgeslapen wat ik helemaal niet erg vond..het huilen en bij ons willen zijn in de nachten is ook verdwenen wel is ie overdag veel wakker maar echt huilen is het dan niet zolang je hem bezig houd met liedjes zingen..of gewoon een muziekkie aanzetten en dan het liefst marco borsato hahaha het werkt dus echt wat ze in je buik al hoorde maakt hem nu ook rustig...

Hey,

Fijn om te horen dat het beter gaat! Bij ons is het wisselend. De nachten gaan goed. Er zit 1 x 8 uur tussen voegingen dus dat is heerlijk.
Vind alleen die krampjes zo moeilijk. Soms gilt ze het uit van de pijn. Gebruik nu infacol maar werkt niet echt super. Hoor ook goede verhalen over sinebaby ofzoiets van vsm. Iemand daar ervaringen mee? En kan je dat allebei gebruiken of niet? Moet je afbouwen of kan je zo overstappen? Of juist slechte ervaringen met die van vsm?

Liefs,

T

@sammich hoe gaat het er nu mee. Lukt het ook om je vriend mee te laten helpen? Wel fijn om te horen dat het beter gaat!

@tuckerbabe cinababy heb ik goede ervaringen mee. Met infaol nog geen en weet dus niet hoe hetvit met overstappen...

Terug
Bovenaan