<p>Hallo,</p><p>Even wat achtergrond info:</p><p>We hebben een dochtertje van 6,5 maand, ze groeit en eet goed, ze krijgt fles en vaste voeding en heel soms pap. het is een vrolijk meisje.</p><p>Nu is de situatie als volgt:</p><p>Sinds 4 a 5 maanden sliep ze door, ook op haar eigen kamertje.</p><p>Nu was ze vorig week ziek en hebben we haar als ze heel erg huilde bij ons op de kamer gelegd. </p><p>Afgelopen weekend waren mijn man en ik ziek. Na vaak te hebben gelopen/gerend voor onze dochter en om te spugen haar toch rond 3 uur s nachts bij ons (in campingbedje) gelegd. Ik was namelijk inmiddels zo duizelig dat ik haar 1x bijna liet vallen (had ook overal spierpijn en pijn in mijn handen)..</p><p>Sinds de keer dat ze zelf ziek was wil ze tot +/- 2 uur in haar bed slapen en dan is het heibel (dan krijst ze heel hysterisch)..</p><p>Mijn man moet elke dag vroeg naar zijn werk en het begint hem nu echt op te breken.. hij heeft al ooit met een burn out gezeten en is daar zelf nu weer bang voor door slaap tekort..</p><p>Morgen werk ik een avond dienst en ben ik rond 0.00 uur thuis meestal.. als ze dan weer zo is dan hebben we weer een probleem. ze is dan de hele avond bij mijn man, hij zorgt dan voor haar dus als er wat is kan hij niet slapen maar moet dan naar onze dochter toe omdat ik dat dan niet kan overnemen.</p><p>Ik probeer echt vol te houden met naar haar toe gaan, speen erin, evt. Kusje/knuffel (ligt eraan of ze bijna slaapt anders wordt ze weer wakker) maar ik trek dat na zo vaak op en neer pendelen ook niet en neem haar dan weer mee naar onze kamer.. ik ben haar zelfs weer een nachtvoeding gaan geven die ze al 2 maanden niet meer nodig had</p><p>Kan iemand ons helpen?</p><p> </p>