nachten

hoi mama's...

ondertussen is onze spruit 12 dagen oud en doet het super.
alleen snachts is nog wel eens flink aanklooien.
youri komt soms elke 3 uur en voordat hij dan weer eens slaapt...pfff...wat een gebroken nachten.
afgelopen nacht ging het wel goed, zelfs 6 uur tussen de voeding gehad!!! heerlijk.
hoop dat hij dit blijft doen. want mijn nachtrust heb ik hard nodig.
hoe gaan jullie hiermee om?valt dit jullie ook zwaar?

mijn man helpt snachts goed hoor, dus ik sta er niet alleen voor. en van de week is hij lekker vrij, dus smiddags doe ik mooi een dutje om beetje bij te slapen.

Ik weet precies wat je bedoelt. Ik ben blij dat Jochem nu tussen de nacht voeding gelijk in slaap valt(hij had veel last van krampjes) en we hem weer in zijn bedje kunne leggen. Zo dat we toch wat slaap kunne pakken. Gister heeft hij voor het eerst in zijn eigen bed en kamer geslapen. Ik heb 2 weken op de bank gelegen en Jochem in box er naast in zijn reiswieg, omdat ik de trap niet af en op kon. Hij komt nu s’nachts om de 3 a 4 uur. In
Gelukkig is mijn man deze week thuis en doen we het ook samen.

Hier net zo alina komt ook om de 3a4 u m,n man helpt wel hy gaat morgen weer werken jammer genoeg maar t,is niet anders s,middags heeft m,n zoon psz en vrydag wil k,vragen of hy poosje naar oma mag dan k,kan k,slapen

Hier nog steeds elke 3 a 4 uur... Ik vind het slopend..
Manlief helpt af en toe, maar gaat al weken naar zijn werk, dus wil hem niet teveel belasten..

Lieke doet het op zich super overdag 3a4 uur tussen de voedingen en 's nachts slaapt ze zo'n 5 uur achter elkaar. Helaas heb ik ook de pech dat man lief niet veel doet aangezien hij boer(melkveehouder) is en dus van 6 t/m 20u niet thuis is maar bij z'n moeder op de boerderij. Dus het is nu uit vogelen hoe de regelmaat weer te krijgen met 3 kids. Aangezien Lieke om 7u komt voor haar voeding en Mitchel dan net wakker is en z'n ledikant uit wil en gelijk een schone luier en kleren aan. Britt is gelukkig makkelijker omdat ze zindelijk is en zichzelf aan kan kleden. Maar die wil gelijk eten en drinken. Gelukkig doet manlief wel de laatste fles voor ze de nacht in gaat. ( ik lig dan allang te slapen) en 's nachts doet hij de luier verschonen en maak ik de fles en geef hem dan aan Lieke.

Mearle meldt zich overdag om de 4 uur en 's nachts meestal om de 5. Ik verschoon de kleine meid 's nachts en manlief maakt het flesje.. Dan geef ik hem kan hij nog even slapen. Afgelopen nacht schrokken we zelfs! Ze had wat meer in de fles gaf aan dat ze behoefte had van 21 tot 4.15 geslapen.. Nu gaan we probern 5 voedingen van 135 te doen reageert ze tot nu toe goed op. Afwachten hoe vannacht gaat;)

wij kunnen er niet echt een pijl op trekken, want de ene keer meld ze zich om de 2 uur dan zit er weer meer tijd tussen en gistermiddag zat er 6 uur tussen. Dan denk je regelmaat te hebben gevonden maar dan is het de volgende keer weer anders.
Ze is morgen 4 weken, we zitten op 7 voedingen van 90 cc. en voor de nacht doen we een shepje voor extra hongerige baby's erin maar lijkt nu niet zo te werken.
Ze krijgt om 21 uur de laatste fles en dan moeten we haar om 1 uur wakker maken maar om 5 uur meld ze zich weer. We willen graag naar 00 uur tot 6 uur.....maar zover zijn we nog niet helaas....

Ik vind de nachtvoedingen niet heel erg, maar slaap nu zoveel meer als tijdens de zwangerschap dat ik zo blij ben....maar even 6 uur slapen lijkt mij ook wel eens lekker....maar laat mijn man dan liever slapen omdat hij werkt.

Wij doen ook vaak de een maakt de fles en de ander doet verschonen en voeden. LA de ik de laatste nachten vaak beide dan kan hij lekker blijven slapen.

Hier hetzelfde als bij Claudia, ik slaap beter als in maanden :)!! En dat ondanks de nachtvoeding om de 3 uur. Tja, ik zou ook wel wat langer door willen slapen maar ja, het hoort er nou eenmaal even bij. Mijn dochter sliep met 14 weken door dus we wachten het maar even af. Daarbij geniet ik ook wel van die nachtelijke momentjes!! Heerlijk even knuffelen.
Moet wel zeggen, de kleine slaapt bij ons in een wieg en ik heb luiers, thermoskan en voeding op mijn nachtkastje staan. Hoef er dus niet echt uit. Alleen even de fles omspoelen maar dan ga ik gelijk even naar de wc! De nachtvoedingen doe ik alleen omdat mijn vriend vrachtwagenchauffeur is en ik vind dat hij zijn nachtrust nodig heeft.
Nog een paar maandjes meiden, dan komt voor ons de slaap ook weer ;)!!!

Terug
Bovenaan