Nachten...

Goedemorgen!

Na al heel veel weken heerlijk te mogen doorslapen is onze kleine prins nu al twee nachten wakker...
Hij is echt een klein uur ontroostbaar...
Ook overdag is hij echt uit zijn doen, heel veel huilen en ook heel erg veel spugen...
Ik ben aan het overgaan van de borst naar de fles en ik vrees dat het daardoor komt en voel me dan heel erg rot...
Ik stop alleen maar met de BV omdat ik echt heel erg graag wil lijnen...ik ben al die kilo's zo zat! En ik ben een van de ongelukkigen waarbij BV juist averechts werkt ( in combinatie met mijn schildklier...).
De zomer komt eraan en ik wil graag wat lekkerder in mijn vel zitten...

Bodhi heeft gisteren nauwelijks wat binnen gekregen van de FV, alles kwam er met golven weer uit en hij huilt en huilt maar..
Zou reflux later kunnen ontstaan? Of moet zijn lichaampje wennen aan de FV?
In combinatie half BV en half FV ging het wel erg goed...maar als hij alleen FV heeft spuugt hij heel erg veel...
Hij poept ook nog erg dun...dus misschien gewoon griep...
Ik weet t dus gewoon even niet!
Maandag weer naar het CB maar misschien hebben jullie ideeën/tips?
Ik moet vandaag vanaf 11 uur werken tot 20...hoop dat t een beetje gaat met hem vandaag!

Fijn weekend iedereen!

Liefs Brigitte

Ik weet niet wat voor soort fv je geeft maar mij werdt aangeraden om hypoallergene melk te geven ipv de standaard voeding. Omdat dit lichter verteerbaar is net als bv. Bij sophie gaat het prima.

Suc6!

Hej Bri,

Wat vervelend dat het nu even niet zo lekker gaat als je zelf graag zou willen.
Ik heb alleen de standaard tips voor je, die je vast zelf al hebt geprobeerd. MIsschien is het gewoon een sprongetje of een griepje inderdaad, gaat ook erg rond.
Ik hoop voor je dat jullie snel een oplossing vinden. Soms is het even puzzelen, we hebben er helaas geen gebruiksaanwijzing bij gekregen.

Merle had trouwens na het zwemmen altijd last van dunne poep..weet niet of het daar ook wat mee te maken kan hebben?

Dikke kus Esther en Merle

Hey Brigitte,

Vervelend om te horen! Welke fv gebruik je? Ik heb als tip gehad om Friso te gaan gebruiken, omdat deze qua smaak iets zoeter is dan Nutrilon en baby's dat lekkerder kunnen vinden. Toen ik van bv overging op fv 'veranderde' de poep ook. Kan gewoon aan de overgang liggen. Het belangrijkste is dat hij voldoende plasluiers heeft.
Trouwens de tip van tony (heb ik goed toch?) heb ik idd ook al eerder ergens gelezen!

Werkse vandaag en ik hoop dat het goed gaat!

Liefs J

Hey Brigitte,

Wat vervelend dat het allemaal niet zo lekker loopt!
Misschien is hij inderdaad wel ziek en heeft hij een griepje, maar het kan ook aan de voeding liggen zoals Tony zegt.
Ik herken dit namelijk bij een vriendin van mij en die zijn ook over gegaan naar hypo allergeen. Heel ander kindje daarna.
Hoop dat het inmiddels beter gaat, hoe is het gisteren gegaan?

Liefs Kim

Heey!

Vanaf zaterdag hypoallergene voeding...maar Bodhi vindt het echt vies...hij drinkt er een paar slokken van en rilt dan echt...en laat t staan... Ik vrees ook dat hij inmiddels tekort cc binnen krijgt.
We blijven t aanbieden, maar kunnen t dus steeds weggooien...Hij wordt dan zo driftig en als we gewone FV geven wilt hij t niet meer proberen, want hij ziet die fles al aankomen...
Dan gaat hij toch wel slapen en komt dan na 2 uurtjes weer, begint t weer van voren... Ik geef hem nog wel 2 keer per dag BV, de eerste en de laatste om 20.00...

Gelukkig gaat t de afgelopen twee nachten weer goed, maar overdag nog veel spugen en huilen en dat zijn we niet gewend. Ik ben dan ook blij dat ik vanmiddag naar t CB moet, kunnen ze meteen even Bodhi goed nakijken...Misschien dan toch griep of zijn oortjes?

Bedankt voor jullie reacties, ik zal een update van het CB plaatsen!

Liefs Brigitte

Hey meid.

Hoe was het bij het cb?
Hoop dat het snel beter gaat en dat het spugen stopt.

Hypoallergene voeding heeft idd een rare smaak, heb je het zelf wel eens geproefd? Roan heeft dat ook gehad, ik was toen echt verbaasd dat hij het dronk, wat een vieze smaak zeg.
Misschien vind Bodhi een voeding van een ander merk wel lekker???
Hoop dat hij snel beter gaat drinken, zodat je kan stoppen met de bv.

Hele dikke knuffel van Finn en mij,

P.s. laat je even weten hoe het bij het cb ging?

Ik moest trouwens wel lachen toen ik de titel van je topic las Nachten.
Jou naam eindigd op 1001, dus 1001nachten;-)

X

Terug
Bovenaan