Nachtfles baby 5 weken

<p>ons meisje sliep gister van 23u door tot 6u in de ochtend, kreeg een fles om 21u en toen dus pas weer om 6u maar nu vraag ik me af, mag er al zoveel tijd zitten tussen haar voedingen? Normaal komt ze snachts nog 1x namelijk.</p><p>Ze groeit goed en is een blije baby trouwens</p>
 
Heerlijk toch! Dat mag best een keertje, verwacht ook zeker niet dat dat vanaf nu altijd zo zal zijn ;) Waarschijnlijk heb je gewoon een nachtje geluk gehad! 
Zolang ze goed groeit en overdag genoeg drinkt is het prima. En morgen nacht kan alles weer zomaar anders zijn haha! 
Mijn jongste dochter sliep de allereerste 2 nachtjes in het ziekenhuis ook door toen ze dus net geboren was (23.00-6.00) De verpleegster vond het prima. En wij ook, heerlijk geslapen die eerste 2 nachten!
Maar dat gaf zeker geen garantie voor de toekomst, ze is nu net 1 jaar geworden en er zijn nachten dat ze doorslaapt en er zijn ook nog steeds nachten dat ze een klein flesje nodig heeft om verder te kunnen slapen. 
Dus geniet van elke nacht dat ze doorslaapt! ;) het komende jaar komen er ongetwijfeld nog heel wat gebroken nachten aan!
 
Onze dochter begon daar ook mee rond de 5 weken. Toen vroeg ze af en toe toch nog om een nachtvoeding. Vanaf 8 weken sliep ze door en sindsdien altijd. Ze is inmiddels een gezonde meid van bijna 2 jaar ?
 
Ook hier met 4,5 week een doorslapen. Nu met bijna 9 maanden zijn de gebroken nachten sindsdien op 1 hand te tellen en altijd met een reden (ziek/tandjes)
En hij was dysmatuur. Maar deed een goede inhaalslag. Dus artsen en zo zeiden 'lekker laten slapen'. Zat met 3 maanden keurig op de gemiddelde lijn ;)
 
Terug
Bovenaan