nachtjapon

als jullie zijn bevallen liggen jullie dan in een heel pyjamapak of nachtjapon?
ik altijd in een nachtjapon omdat ik het zo warm heb met broek en als je doorlek enzo en als je je afspoelt na plassen vind ik het niet handig. maar ik heb toen 2 nachtjaponnen gekocht met knoopjes tot aan mijn navel ongeveer. worden nu slecht. maar ivm met borstvoeding onzettend handig. je zit niet te klungelen en ook gewoon als er visite is is het netjes. maar nu kan die nachtjaponnen nergens meer vinden of zijn ze schreeuwend duur. heeft iemand tips?

Wat goed dat je hierover begint. ik heb hier nog helemaal niet over nagedacht... draag normaal nooit een pyama en heb het heel snel warm.. misschien kies ik gewoon voor een tshirt of alleen een hemd of bovenkant pyama.. zal er eens over nadenken!

Tja, eerlijk gezegd heb ik ook geen idee.
Ik draag ook nooit iets in bed....
Het zal dan wel een t-shirt worden denk ik....
Pffff, waar moeten we allemaal wel niet over nadenken... ;-p

hoi,

ik heb er ook nog niet over nagedacht.draag nooit iets in bed.idd iets om over na te gaan denken.
@mama-to-be-1st-time hahaha we moeten idd over veel nadenken

Ik ga denk een paar huispakken aanschaffen,heb het nogal snel koud!en lig toch niet langer dan 2 dagen in bed,tenminste bij de andere 2 kids niet.
liefs jootje

Tja...word ook vaak door kraamverzorgende en moeder en zussen weer naar bed gestuurd haha...maar heb er gewoon de rust niet voor....komt ook wel omdat ik me altijd al zo snel weer goed voelt denk.maar misschien ga ik er nu ook eens van profiteren en lekker veel op bed liggen is tenslotte wel onze laatste,maar of ik het kan betwijfel ik....liep met mn 1ste ook met 6 dagen al achter de kinderwagen,wel met de kraamverzorgende erbij hoor.en een klein ommetje haha
liefs jootje

Ik heb een ruime week in het ziekenhuis gelegen en was blij dat ik bij hunkemoller shirtjes met halve mouwtjes en knoopjes had gekocht. Er makkelijk met de bv en voor de rest alleen een onderbroek, veel te warm in bed. Het was ook erg warm buiten. Als je bv wil geven kan ik dit echt aanraden.

Terug
Bovenaan