nachtje in het ziekenhuis gweeest omdat ik op mijn buik gevallen ben

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,
nou ik heb ook weer wat meegemaakt hoor, ging ik dinsdag de kinderen uit school halen, en bij het oversteken ga ik door mijn enkel en val plat op mijn buik ,en mijn arm blijkbaar want ik heb ook mijn pols en elleboog gekneusd en loop met een mitella, maar dat was niet mijn grootste zorg, heb de verloskundige gebeld en die heeft na overleg met gyn besloten dast ik een nachtje naar het ziekenhuis moest voor observatie, maar gelukkig na veschillende ctg's en echo's was te zien dat er niets met de baby was, ik heb nu wel meer harde buiken maar dat kan komen omdat de baby wel geschrokken is.
en dus onrustiger.en ik let er nu natuurlijk ook meer op.maar ben nu weer thuis en doe het rustig aan, kan toch niet veel met een arm.
groetjes saskia

Hoi Saskia,

Dat is schrikken! Gelukkig is alles goed met de kleine.
Snap dat je nog voorzichtiger bent nu.
Wel fijn dat ze je ter obeservatie hebben gehouden want het is niet niks.

Nou rustig aan!
Wel vervelend en pijnlijk gekneusde pols/arm.

Liefs An 37 weken zwanger

Echt wel schrikken! Dat is echt mijn ergste nachtmerrie nu, dat ik zou vallen. Gelukkig is het bij jou goed afgelopen. Omdat ik te weinig vruchtwater heb ben ik bang dat het voor die van mij wel echt heel slecht zou zijn. Ik moet dus extra voorzichtig doen van mijn man.

Dat is heftig schrikken zeg maar gelukkig is alles goed. Fijn dat ze je een nachtje hebben geobserveerd, weet je in ieder geval zeker dat de baby het goed doet. Voorzichtig zijn met lopen dat je niet weer valt!

Jee wat schrikken.Hoe gaat het nu met je?Al een beetje de schrik te boven?Toen ik zwanger was van mijn zoontje ben ik ook eens plat op mijn buik gevallen en mijn zoontje is perfect geboren.Wel fijn dat ze het in de gaten hebben gehouden.Zon ziekenhuis is niks om te zijn maar als het om je baby gaat alles toch?

Ik struikel heel vaak maar ja dat is ook geen wonder.Wij dames hier hebben een buik van hier tot tokio dus je gaat heel anders lopen en je evenwicht ligt ook anders.Nou voorzichtig aan doen he!

Oe, bah das schrikken. Wel "fijn" dat je een nachtje in het zkh mocht blijven om alles in de gaten te houden. Gelukkig is alles goed afgelopen met beeb en met jou.

Miriam (37+5)

Terug
Bovenaan