Nachtje ziekenhuis gehad!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Woensdagnacht om 23.45 uur kreeg ik ineens een heel raar gevoel in mijn buik. Steken en heel erg misselijk. Ook straalde het uit naar mijn benen. Hup weer in de benen en naar het toilet en weer terug naar bed. Bleek dus dat ik om de 5 minuten voorweeen had van elk 2-3 minuten. Toen heb ik om 1.00 uur mijn man maar eens wakker gemaakt. Hij gelijk in de benen en toen hebben we de vk gebeld. Ben namelijk nog maar 33 weken. De vk kwam zsm en toen heeft ze getoucheerd om te kijken of ik eventueel al ontsluiting had. Dit was gelukkig niet het geval. Echter toen ze klaar was met toucheren, stapte ik uit bed en toen verloor ik een paar druppels bloed. Toen heeft ze ons toch maar doorgestuurd naar het ziekenhuis. Daar eenmaal aangekomen werd ik gelijk aan het CTG gelegd. Bleek dus dat ik echt om de 5 minuten weeen had. We vonden het allemaal erg spannend. Maar gelukkig zette het niet echt door. Na allerlei onderzoeken bleek dus dat ik een blaasontsteking heb. En daardoor had ik dus erge last van harde buiken. Met het kindje gaat alles gelukkig goed. De volgende ochtend was het gelukkig weer normaal. Dus mocht ik naar huis.
Maar nu is mijn verlof dus 3 weken eerder ingegaan. Maar ja, moet nu even voor mezelf kiezen.
Zo ik ben even mijn verhaaltje kwijt. Bedankt voor jullie luisterende ogen!

Groetjes Andrea
33 weken

hey

nou das wel effe schrikken, ik zit al van 28 weken thuis had ook blaasontstekking, en ook voorween/weeen  en dan moet je inderdaad voor je zelf kiezen , ben nu 37 weken en alles gaat goed veder heb wel veel last van voorween, maar dat hoort nu wel geloof ik , wat goed helpt bij blaasontstekking is crandbarry sap drinken en je kan vaak bij een noten boer gedroogde grandbarry's kopen niet super lekker maar wel goed voor je  blaas , nou sterkte nog even  

groetjes lydia  

Heel herkenbaar! Tijdens mijn vorige zwangerschap kreeg ik rond de 30 wkn ineens ontzettend veel last van harde buiken en toen bleek ik een blaasontsteking te hebben. Ook deze keer was het weer raak. Weer rond de 30 wkn heel veel harde buiken en weer een blaasontsteking. De eerste antibioticumkuur sloeg helaas niet aan waardoor ik op een gegeven moment een hele ochtend om de 5 minuten pijnlijke harde buiken had. Gelukkig zette dat niet door. Na de 2e antibioticumkuur is mijn blaasontsteking gelukkig over en nu zijn de harde buiken ook minder geworden. Wel af en toe voorweeën, maar ik ben inmiddels 36 wkn zwanger, dus dat mag.

groetjes,
Ikke mv 1 & ?

Terug
Bovenaan