Nachtkleding ná vaccinatie

Goedenavond allenaal,<br /><br />Mijn dochtertje van 12 weken heeft vandaag haar eerste vaccinaties gehad.<br />Normaal bakeren we haar voor de nacht in, maar nu mag dat niet omdat ze dan haar warmte niet kwijt kan door verhoging/koorts.<br />Nu zit ik een beetje met de vraag wat ik haar aan zal trekken zo voor de nacht.. Een rompertje met lange mouwen en dan een slaapzak (met of zonder mouwen?) zonder dekentje?<br />Óf eerder een boxpakje met een laken/dekentje?<br />Op haar kamertje is het rond de 18 graden.<br /><br />Ik vraag mij überhaupt af of het haar vannacht wel lukt om ‘alleen’ te slapen hoor.. maargoed.<br />Iemand tips??☺️<br /><br /><br /><br /><br /><br />

De eerste keer had ik geloof ik een romper + boxpakje gedaan met alleen laken en dekentje, maar met slaapzakje kan ook. 

ik dacht ook dat er echt niet geslapen ging worden zonder inbakeren, maar de terrornacht die ik verwachtte bleef uit. Moest 3x iets doen (voeden 1x en 2x speentje geven). Onze kleine meid lag toen wel naast me dus ik kon goed checken of ze warm of koud was. 

Ooh dat klinkt goed! Ik denk dat ik misschien een romper met lange mouwen met een slaapzakje probeer.. Het is een wat dikker slaapzakje dus ik dénk dat dat goed moet zijn..

Ik vind het zo lastig! Ookal kan ik natuurlijk in de nacht wel haar temperatuur voelen..

Gebruiken jullie bij een baby’tje nog een lakentje/dekentje wanneer hij/zij een slaapzak draagt in de nacht?

Dan zou ik romper met lange mouw en slaapzak met mouw.. Ik heb wel eens gehoord dat die mouwen ook een goede overgang zijn na inbakeren, maar zelf geen ervaring mee. Verder zonder dekentje, dat is dan te warm denk ik.

Dank je wel! Ja ik heb dat ook eens gelezen! Wie weet.. hahaIk heb wel weer een slaapzak met alleen een tog-waarde van 3.5… ?
Misschien dan toch maar zonder mouw..

Nooit geweten dat je dan niet mag inbakeren.. momenteel heeft ons zoontje Corona en koorts erbij maar tot op heden bakeren we hem gewoon in. Als hij het warm heeft halen er het dekentje eraf.
Ik ben wel benieuwd hoe de nacht zonder inbakeren ging?!

Terug
Bovenaan