Nachtlampje met geluidssensor

<p>Wie heeft voor mij de gouden tip voor een nachtlampje met geluidssensor. Ik kan tot dusverre online alleen maar Zazu lou vinden, maar die vind ik niet mooi.</p>
 
Wij hebben Zazu Pam de pinguin. Daar zit een sensor op en bij geluid gaat s nachts het muziekje en lampje aan. Het lampje zit in zijn hoofd. Het lampje kan op 2 standen (fel en wat minder fel)

Er zit alleen maar 1 muziekje op, dat is een beetje jammer. Wel een hartslag en vogelgeluiden, maar dat is echt voor kleine baby's en vindt mijn 3jarige natuurlijk niet interessant. E zelfs op de zachtste stand vind ik m nog vrij hard, midden in de nacht. Op de hardste stand tril je zelfs je bed uit..

Maar toch wel blij mee,mn dochter wil elke avond graag de pinguïn aan en kalmeert s nachts ook direct als het lampje gaat branden en de muziek gaat spelen.
 
Het uilenlampje van Zazu is met bewegingssensor, gaat aan bij geluid. Als dat net zo goed werkt als bij de walvis die wij hebben gaat dat prima. Als onze baby teveel met zijn armen maait gaat de walvis al aan. Of als ik iets laat vallen aan de andere kant van de slaapkamer ?
 
Die walvis van Zazu ging ook echt hard op de zachtste stand dus heb er een plakbandje over geplakt. Geluidsding zit wel in de knuffel dus komt onze baby niet bij (sws nog niet). Heb dat ook met de muziekmobielen gedaan, snap nu waarom kinderen al zo vroeg gehoorbeschadiging hebben ? Misschien kan dat met de pinguin ook?
 
 
 
Terug
Bovenaan