Nachtlampje peuter met muziek?

<p>Ha allen,</p><p>ik ben op zoek naar een klein nachtlampje voor mijn dochtertje. Bedoeling is dat deze de hele nacht kan branden, dus mag niet te fel zijn. Daarnaast zou het fijn zijn als deze een muziekje heeft dat vanzelf stopt na ong 5 minuten. Op internet word ik gek, wie heeft een gouden tip?</p>
 
@rozenmeisje, thanks voor het meedenken! Zijn goeie opties, alleen gaan die ook automatisch uit na korte tijd terwijl ik er eigenlijk 1 zoek die heel de nacht blijft branden. Maar misschien kan het helemaal niet wat ik wil hoor...
 
https://www.bol.com/nl/p/kidsleep-classic-slaaptrainer-wit/9200000057464022/?Referrer=ADVNLGOO002031-G-56118305166-S-294357559827-9200000057464022&gclid=Cj0KCQiAgebwBRDnARIsAE3eZjRA-AdzNutXTaVcAgG6aAJQgG0_GEJT8HM9SzqthTXL8yjhJtBB0sEaAhsHEALw_wcB
 
Deze gebruik ik nu alleen eerst als nachtlampje. Werkt de hele nacht en blijft aan. De felheid kun je aanpassen. Helaas alleen geen muziekje. Die hebben we op se babyfoon. Succes met zoeken. 
 
Misschien is de zazu zoe iets? Deze gaat ook wel vanzelf uit na ong 20 min maar er zit een sensor op die je aan kunt zetten. Bij geluid springt t lampje en/of de muziek/white noise aan. Je kunt er zelfs eigen muziek op zetten alsjewilt. 
Wij zijn er erg blij mee.. succes met zoeken!
 
Dank voor het meedenken! Het is de Zazu Zoe geworden, vandaag binnengekomen. De slaaptrainer was geen optie, want het hele idee was dat we haar nu in slaap lieten vallen met de babyfoon, maar die hebben we ieder moment nodig voor onze tweede, vandaar de zoektocht naar een alternatief.  


ben benieuwd naar de Zazu! Ze vond het iig reuze interessant 
 
En hoe bevalt ie?? 
Ik wil m eigenlijk ook kopen, wil hem deze week bestellen. Veel andere opties zijn er niet wat betreft een lampje mét muziek en het is een leuk ding om te zien! 
Wij hebben onze babyfoon ook nodig voor de jongste. Nu hang ik de babyfoon steeds over van de ene naar de andere kamer maar dat werkt natuurlijk niet echt ;)
 
Terug
Bovenaan