Nachtluier

<p>Mijn dochter is afgelopen november 4 geworden maar was toen pas net zindelijk dus draagt nu nog steeds een nachtluier. Maar weten jullie goede nachtluiers want ik ken alleen maar de dry nites maar die accepteert ze niet. </p>
 
Hallo mamajanssen,
Mijn nichtje gebruikt ze van de Kruidvat. Ik heb ze even opgezocht en het zijn deze.
https://www.kruidvat.nl/kruidvat-girlz-medium-pyjamabroekjes/p/2911322
Misschien werken deze voor uw dochter?
Groetjes, Patricia 
 
Waarom accepteert ze de drynites niet eigenlijk? En een gewoon luierbroekje van pampers? Die zijn er zelfs tot maat 7, en kunnen je kindje prima een nacht droog houden.
 
Ik heb nu Pampers maat 7 met olifanten afbeelding haar lievelingsdier maar ze hebben de afbeelding veranderd dus volgende drama. Maar even wat anders wat is de beste leeftijd voor zindelijk in de nacht? En hoe kan je dat het beste aanpakken? Ze was pas 3 maanden voor haar 4de overdag zindelijk 
 
Zindelijk in de nacht heb je weinig invloed op.. Hier een dochter van 6 en een zoon van 4, allebei niet zindelijk ‘s nachts. Ze worden gewoon niet wakker om te plassen..
Bij mijn dochter zijn we sinds een maand met een plaswekker bezig en zien nu gelukkig wel verbetering.
 
Terug
Bovenaan