Nachtmerries

<p>Hee meiden,</p><p> </p><p>ik ben nu bijna 20 weken zwanger en heb echt de vreselijkste dromen. Los van dat ik erg licht slaap en soms een harde buik heb s'nachts heb ik sinds 4 dagen nachtmerries. De baby wordt doodgeboren, bloedverlies, ik kom te laat in het ziekenhuis, de baby heeft de grens van levensvatbaarheid nog niet gehaald, het komt er dood uit en dan sta of lig ik er per ongeluk op. Die dromen zijn zo echt dat ik schreeuwend en huilend wakker word. </p><p>Met de baby gaat het tot nu toe helemaal goed en is deze dagen erg druk vandaar de harde buiken soms. Donderdag de 20-weken echo, zou dat onbewuste spanning zijn?</p><p>Hebben jullie dit ook? Zijn er tips? </p><p> </p><p>Liefs </p>

Hey,
Ik heb ook last van nachtmerries. De laatste was dat ik alleen maar stromend bloed verloor. Terwijl ik in die nachtmerrie was maakte ik mezelf in me nachtmerrie duidelijk dat het niet echt is en wakker moest worden. 
Ik nam controle over de droom en werd wakker, meteen opgelucht omdat het daadwerkelijk een droom was. Niet iedereen kan controle nemen over hun dromen maar ik zou het wel proberen, het 1ste dat je moet doen is beseffen dat het een droom is.
De dromen die ik nu heb zijn voornamelijk dat ik ergens vast zit, moet puzzelen om eruit te komen maar als et me gewoon niet lukt maak ik mezelf wakker. Dezelfde keert steeds terug met nog edities... heel vreemd maar het is je onderbewuste dat je je zorgen laat zien. 
Accepteer ze en als je er wat aan kan doen, doe et. Merendeels is het alleen emoties en kan je er niet veel aan doen. 
Succes!

Terug
Bovenaan